Items where Subject is "Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 8 Language. Linguistics. Literature > 81 Linguistics and languages"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: І | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ч | Ш | Щ | Я
Number of items at this level: 267.

І

Ільяна, Валентина Михайлівна (2014) Prevention of dyslexia for children with impaired speech development Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна. (Unpublished)

А

- Авшенюк, Н.М. (2012) Challenges of the English Language Dominating in Transnational Educational Space In: ICT in modern education: experience, problems and prospects Педагогіка, психологія, 2 (3). Lviv State University of Life Safety, м. Львів, Україна, pp. 226-228.

- Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2013) The typology of the lessons on a foreign language in the high school and their realization in the textbooks content Проблеми сучасного підручника (13). pp. 19-30.

- Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2012) Мовленнєві опори як засіб навчання усного мовлення на уроках іноземної мови в старшій школі Проблеми сучасного підручника (12). pp. 268-275.

- Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2015) Lesson design for elective course in English “Welcome to Ukraine» for high-school students Науковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (35). pp. 11-14.

- Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2014) Realization regional component of the training content of foreign languages in high school (based on elective courses in English) Науковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (29). pp. 109-112.

- Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2016) Competence and activity approaches to exercise and task complax construction in the content of the elective course manual "Welcome to Ukraine" Проблеми сучасного підруника (16). 6 -16.

Алєксєєнко, Ірина Вікторівна, Басай, Надія Пилипівна, Коротков, Олександр Миколайович, Полонська, Тамара Костянтинівна, Плахотник, Василь Макарович, Редько, Валерій Григорович and Радченко, Юлія Петрівна (2013) Linguodidactic principles of foreign language teaching of high school students Педагогічна думка, м. Київ, Україна.

Б

- Бабій, І.В. (2012) Lingual and Didactic Potential of Personally Oriented Approach to Studying Ukrainian in Vocational Schools of Service Sphere Pedagogy and Psychology of Vocational Education (4). pp. 19-26. ISSN 2218-5186

- Бабій, І.В. (2014) Specificity of professional and language activity in the field of services sector (lingual-didactic aspekt) Вісник Прикарпатського університету ім. В. Стефаника. Педагогика (LI). pp. 128-133.

- Бабій, І.В. (2014) Взаємодія різнотипних підходів до вивчення української мови у професійно-технічних закладах (ПТНЗ) сфери обслуговування Збірник статей Міжнародної науково-практичної конференції "Педагогічна майстерність і педагогічні технології". pp. 398-400. ISSN 978-5-906626-17-2

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2011) Концептуальні засади конструювання компетентнісно орієнтованих підручників з початкового навчання мови іврит та інших мов етнічних меншин у школах з українською мовою навчання Учёные записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского, 24 (63). pp. 184-193. ISSN 5-7763-9818-5

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2013) Ориентировочные требования к оцениванию учебных достижений учащихся по языку иврит (V-IX классы) Еврейская речь (1). pp. 150-174.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2008) Ways of development of intercultural jurisdiction (on th e example of prosecution of proverbs in the process of teaching a language hebrew on the initial stage) Культура народов Причерноморья, 2 (137). pp. 7-11. ISSN 1562-0808

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2013) Formation linguo-cultural competence of primary school children in learning the Hebrew language, relevance and progress of research In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Ін-ту педагогіки НАПН України за 2013 р Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 203-204.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2014) Estimated requirements for the evaluation of educational achievements of students in the Hebrew language (I-IV classes) Еврейская речь, 2. pp. 145-157. ISSN 2312-1912

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2012) Features of construction competence oriented textbook for Hebrew class 1 In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 р Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 174-175.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2008) The use of visual aids in teaching first-graders Hebrew In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2007 рік "Педагогічна думка", м. Київ, Україна, pp. 147-148.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2015) Taking into consideration the peculiarities of the Hebrew vocabulary in the selection of the lexical material for the formation of the pupils’linguistic and cultural competence Ukrainian educational journal, 2. pp. 103-124. ISSN 2411-1317

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2010) The results of the pilot study of the Hebrew language textbooks for elementary school in Ukraine Проблеми шкільного підручника, 1 (10). pp. 558-566.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2013) Linguistic foundations of learning content selection on the lexical level Hebrew linguo-cultural competence in shaping younger pupils Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки), 1. pp. 16-32.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2014) Formation linhvokulturnoyi competence of primary school children in learning Hebrew: the results of the study In: Анатовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН УКраїни за 2014 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 216.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2016) Place students in evaluating a competency-oriented textbooks of Hebrew for 3 and 4 classes In: Анатовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН УКраїни за 2016 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 174-176.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2004) Practice listening to Hebrew lessons Новая еврейская школа: Педагогический альманах, 13. pp. 105-108. ISSN 5-901925-14-9

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2004) Development of spoken language at an early stage study Hebrew Язык иврит: исследование и преподавание: Материалы Десятой и Одиннадцатой Ежегодных международных междисциплинарных конференций по иудаике, 7. pp. 160-173.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2004) On the content and methods of work of the audition initially learning Hebrew Язык иврит: исследование и преподавание: Материалы Десятой и Одиннадцатой Ежегодных международных междисциплинарных конференций по иудаике, 7. pp. 174-188. ISSN 5-98604-006-6

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2003) On the teaching of Hebrew in the Russian Empire late XIX - early XX centuries: the analysis of sources Єврейська історія та культура кінця XIX – початку XX ст.: Матеріали конференції 28 – 30 серпня 2002 року. pp. 299-311. ISSN 966-7273-30-Х

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (1999) Methods of teaching Hebrew at an early stage (preparatory phase and literacy) in textbooks Israel to the formulation of the problem In: науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" 21-22 грудня 1999 року, 21-22 грудня 1999 року, м. Київ, Україна.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2002) Thematic-situational approach to the selection of vocabulary in the initial learning of Hebrew. Мова і культура, 5 (5). pp. 12-18.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2017) Scientific and methodological support for the control and evaluation of educational achievements of elementary school students from the Hebrew language on the basis of a competent approach Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference «Topical Problems of Modern Science» (November 18, 2017, Warsaw, Poland), 3 (3). pp. 18-26.

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2017) Implementation of a competent approach to assessing educational achievements for students of grades 3-4 from the Hebrew language In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 131-133. ISBN 978-966-644-398-5

- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2015) "Key" as a means of intensifying the process of forming self-control skills and self-correction in Hebrew language learning In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Ін-ту педагогіки НАПН України за 2015 р. Інститут педагогіки, Київ, pp. 222-224. ISBN 978-966-644-398-5

Бакуліна, Наталія Валеріївна, Батанова, Тетяна, Міладзе, Ганна and Риндюк, Наталія (2017) Lets talk. Phrasebook: tutor. manual for students of elementary and elementary schools with studying and learning Jewish languages АНТ ЛТД, м. Чернівці, Україна.

- Балалаєва, О.Ю. (2016) Design of Electronic Textbooks in Latin Language for Higher Agricultural Educational Institutions Dissertation candidate2 thesis, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання.

- Баніт, Ольга Василівна (2013) Use of modern information technologies in the adults’ self-study of foreign languages Adult education: theory, experience, prospects , 1 (6). pp. 225-234. ISSN 2308-6386

- Баніт, Ольга Василівна (2012) Methodical bases of language adaptation of the scientific elite in terms of another lingvo-cultural environment Scientific elite in developing countries (1). pp. 35-41. ISSN 978-966-2735-04-8

- Басай, Надія Пилипівна (2013) A textbook as a means of managing pupils independent work in a foreign language Проблеми сучасного підручника (13). pp. 39-50.

- Басай, Надія Пилипівна (2015) Conception of a manual on the elective course “German-speaking countries” for senior school students Науковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. (36). pp. 11-14.

- Басай, Надія Пилипівна (2014) Constructing peculiarities of the elective course manual content «German-speaking countries» for 10-11 form students of profile school Науковий вісник УжНУ. Серія : Педагогіка. Соціальна робота (32). pp. 104-108.

- Басай, Надія Пилипівна (2016) Elective course manual "German-speaking countries" as a mean of self-study activities of high school students Проблеми сучасного підручника (16). pp. 26-37.

- Басай, Надія Пилипівна (2015) Elective course manual "German-speaking countries" as a mean of foreign language learning in profile high school Проблеми сучасного підручника, 1 (15). pp. 27-34.

- Басай, Надія Пилипівна (2017) Means of competence-based teaching foreign languages of primary school students Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія "Педагогіка, соціальна робота", 1 (40). pp. 19-22. ISSN 2524-0609

- Басай, Надія Пилипівна (2017) The textbook on the elective course “German-Speaking Countries” for senior school Педагогічний вісник : науково-методичний журнал, 1 (46). pp. 8-11.

- Блеч, Г. О. (orcid.org/0000-0003-4884-6024) (2017) Theoretical and methodical principles of the development of the textbook content in the Ukrainian language for 2 cl. special educational colleges for children with intellectual disabilities Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (12). pp. 26-32. ISSN 2313-4011

- Бондаренко, Неллі Володимирівна (2013) Властивості українського правопису як основа формування правописної компетентності учнів Українська мова і література в школі, 1. pp. 12-15.

- Бондаренко, Неллі Володимирівна (2013) Методи навчання української мови крізь призму компетентнісного підходу «Дивослово» (12). pp. 2-8.

- Бондаренко, Неллі Володимирівна (2015) Principles of Linguistic Competence methods of teaching syntax Українська мова і література в школі, 3 (155). (In Press)

- Бондаренко, Неллі Володимирівна and Косянчук, Сергій Володимирович (2016) The condition and prospects of the syllabus compiling: didactics-metho¬di¬¬cal aspects Дидактика: теорія і практика. pp. 25-33.

В

- Вавіна, Л.С. (2014) Educational programs for preparatory, 1-4 classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: Ukrainian language. Preparatory, 1-4 classes [Teaching Resource]

- Варзацька, Лариса Олександрівна (2013) Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів Українська мова і література в школі (4). pp. 2-8.

- Варзацька, Лариса Олександрівна (2012) Підручник з української мови як модель компетентнісної початкової освіти Проблеми сучасного підручника (12). pp. 32-42.

- Варзацька, Лариса Олександрівна (2014) A textbook as a means of achievement the goals of the competence-based teaching of the ukrainian language (primary school) Проблеми сучасного підручника (14). pp. 96-109.

- Василенко, Олена Вікторівна (2014) The problem of professional development of teachers of foreign languages In: Іншомовна підготовка працівників ОВС та фахівців із права Національна академія внутрішніх справ, м.Київ, Україна, pp. 135-138.

- Васьківський, Микола Васильович (2014) The value-oriented aproach to the high school students professional identification as a condition of the professional orientation of a modern textbook Проблеми сучасного підручника (14). pp. 121-130.

- Вашуленко, Микола Самійлович (2010) Lingvodidactic landmarks of modern primary language education in Ukraine Вісник Львівського університету (50). pp. 57-65.

Вдович, С.М. and Палка, О.В. (2013) Modern Educational Technologies of Language Training of Future Service Sector Specialists : methodical book Педагогічна думка, м.Київ, Україна. ISBN 978-966-644-352-9

- Вовк, М.П. (2011) Аctual problems of the folklorists-researches preparation in Ukrainian universities Вісник Чернігівського національного університету.Серія педагогічних наук (90). pp. 35-39.

Г

- Галаєвська, Л.В. (2015) Psychological conditions of effective speech communication students 8-9 grades Українська мова і література в школі, 2 (154).

- Голуб, Ніна Борисівна (2013) Формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови (результати аналітико-констатувального етапу експериментальної роботи) Українська мова і література в школі, 6. pp. 33-36.

- Голуб, Ніна Борисівна (2013) Ознаки компетентності мовної особистості учня Вісник Прикарпатського університету, 1 (48). pp. 45-52.

- Голуб, Ніна Борисівна (2013) Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи Українська мова і література в школі, 3 (33). pp. 2-8.

- Голуб, Ніна Борисівна (2013) Культура діалогу на уроці української мови: проблеми і перспективи Наукові записки. Серія «Філологічна», 5 (40). pp. 130-133.

- Голуб, Ніна Борисівна (2015) Speech genres in Ukrainian lessons in 8-9 classes Українська мова і література в школі, 1 (153). pp. 13-19.

- Голуб, Ніна Борисівна (2015) Approaches to learning the Ukrainian language in primary school Українська мова і література в школі, 3 (155). pp. 2-10.

- Гривко, А.В. (2017) Determination of the motivational and targets orientations of students in the process of formation their communicative competence during learning Ukrainian language Ukrainian educational journal, 1. pp. 66-76. ISSN 2411-1317

- Гриненко, Діна Віталіївна (2015) Key tendencies of the development of modern foreign languages education in European Union In: Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Наука,освіта, суспільство очима молодих" Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне, Україна, pp. 33-35. (Submitted)

- Гриненко, Діна Віталіївна (2015) The impact of globalization on the process of teaching foreign languages in the secondary schools of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland Central European Journal for Science and Research, 2 (15). pp. 18-23. ISSN 2336-3630

- Гриненко, Діна Віталіївна (2015) A Textbook of Foreign Languages as One of the Key Means of the Provision of the Foreign Languages Education Effectiveness at School: The Experience of the European Union States Problems of a Modern Textbook (15). pp. 159-166. ISSN 2411-1309

- Гриненко, Діна Віталіївна (2015) On the issue of the development of the effective legal framework of the European education in foreign languages in XXI century In: ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка: традиції та інновації", 15-16 травня 2015 р. "Гельветика", м.Харків, Україна, pp. 12-15. ISBN 978-617-7178-92-6

- Гриненко, Діна Віталіївна (2015) The peculiarities of the development of the foreign languages education of the Unigted Kingdom of Great Britain and Northern Ireland in 50-80-s of the XX century In: Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка в системі гуманітарного знання", 13-14 березня 2015 р. "Гельветика", м.Одеса, Україна, pp. 21-24.

- Гудим, І.М. and Данілавічютє, Е.А. (2015) Educational programs for 5-9 (10) classes special secondary schools for blind and children with visual impairments in Foreign language classes 6-7 [Teaching Resource]

- Гудим, І.М. and Немченко, М.В. (2015) Educational programs for 5-9 (10) classes special secondary schools for blind and children with visual impairments: Ukrainian language classes 6-7 [Teaching Resource]

- Гудінова, І.Л. (2017) Meme as a model textual Internet form in the context of self- designing of personality Актуальні проблеми психології : Т.2. Психологічна герменевтика (10). pp. 155-166. ISSN 2072-4772

Гуржій, А.М., Карташова, Л.А. and Лапінський, В.В. (2013) ІТ-готовність вчителів іноземних мов: методологія, теорія, технології: навчальний посібник Інститут обдарованої дитини НАПН України, м.Київ, Україна. ISBN 978-966-2633-09-2

- Гуцол, С.Ю. (2016) Mythological mechanism of the personality self-designing Психологія саморозвитку особистості. pp. 48-63.

- Гуцол, С.Ю. (2016) Neo-mythological narrative as a tool of sociality articulation Психологическое знание в контексте современности: теория и практика: сборник статей по материалам VI Всероссийской научно-практической конференции с международным участием 26-28 февраля 2016 года. pp. 26-31.

Д

- Довженко, І.В. (2010) Independent work of students (future service sphere specialists) Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики (18). pp. 102-107.

- Долинський, Євген Володимирович (2015) Methodological principles of drafting manuals of elective courses in a foreign language «My France» Молодь і ринок: щомісячний. наук.-пед. журнал., 2 (121). pp. 126-130.

- Долинський, Євген Володимирович (2015) The forming of language skills exercises system for benefits of elective course manual book «My France» Науковий вісник Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Педагогіка і психологія (734). pp. 28-34.

Ж

- Жук, В.В. (2014) Curriculum for preparatory 1-4 grades of special general educational institutions for deaf children. Ukrainian language. Preparatory, grades 1-4 [Teaching Resource]

- Жук, В.В. (2014) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for deaf children. Ukrainian language. Grade 5 [Teaching Resource]

- Жук, В.В. (2014) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. Ukrainian language. Grade 5 [Teaching Resource]

- Жук, В.В. (2015) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for deaf children. Ukrainian language. 6-7 classes [Teaching Resource]

- Жук, В.В. (2015) Educational programs for 5-9 (10) classes of special secondary schools for hearing impaired children. Ukrainian language. 6-7 classes [Teaching Resource]

З

- Завадська, Тетяна Василівна (2012) Нейродинамічна складова стану вчителів різного професійного рівня In: Педагогіка та психологія: наука, реальність, застосування: Збірник тез наукових робіт міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна 26-27 жовтня 2012 року) Південна фундація педагогіки, м.Одеса, Україна, pp. 5-9.

- Зозуля, Світлана Миколаївна (2011) English-language dictionaries of the archived terminology: problems of introduction in Archivе Термінологія документознавства та суміжних галузей знань: збірник наукових праць. Випуск 5. pp. 106-112. ISSN ISBN 978-966-529-246-3

- Зозуля, Світлана Миколаївна (2011) English-language dictionary of archival terminology problems of implementation in the national Archives Термінологія документознавства та суміжних галузей знань (5). pp. 106-112. ISSN ISBN 978-966-529-246-3

К

- Кизенко, Василь Іванович and Трубачова, Д. В. (2014) Formation of communicative methods of future foreign languages teachers by means of a textbook Проблеми сучасного підручника (14). pp. 258-265. ISSN ISBN 978-966-644-382-6

- Кишинська, О.О. (2014) Формування інформатичних компетентностей в галузі комп’ютеризованого перекладу іншомовних текстів в процесі підвищення кваліфікації вчителів In: Тези звітної наукової конференції присвяченої 15-річчю Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, м. Київ, Україна, pp. 175-176. (In Press)

- Кишинська, О.О. (2015) Web-based computer-aided translation as a tool of professional competences teachers of philological specialities In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна. (Submitted)

- Кишинська, О.О. (2014) Development of professional competencies teachers of philological specialities In: Тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014» ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 38-40.

- Кишинська, О.О. (2015) Development of professional competencies teachers of philological specialities among web -based computer-aided translation of the texts In: Маріупольський молодіжний форум: Традиційні й новітні аспекти дослідження і викладання іноземних мов і літератури Маріупольський державний університет, м.Маріуполь, Україна.

- Кишинська, О.О. (2015) The system of informative competencies in the context of in-service training teachers of philological specialities Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи, 1 (4). pp. 220-225.

- Кишинська, О.О. (2015) The formation of investigations competences with using free-oriented systems of translation In: III Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених "Наукова молодь-2015" ІІТЗН, м.Київ, Україна. (In Press)

- Кобильченко, В.В. (2014) Вклад Ильи Семеновича Моргулиса в становление и развитие украинской тифлологии Специальная педагогика и специальная психология: современные проблемы теории, истории, методологии. История развития специальной педагогики и специальной психологии в России и за рубежом в XX—XXI в.в.. pp. 281-285. ISSN 978-5-243-00316-2

- Коваль, Т.І. and Аврамчук, Антон Миколайович (2016) Using of the Moodle system for creation multimedia electronic educational resources for language learning: foreign and domestic experience Педагогічний процес: теорія і практика, 2 (53). pp. 93-99. ISSN 2078-1687

- Копилов, Сергій Олегович (2014) Speech - sense -culture: Bakhtin and our times Мова і культура, 1 (17) (169). pp. 18-21.

- Коротков, Олександр Миколайович (2012) Психологічні особливості навчання старшокласників як одна з вимог конструювання змісту підручника з іноземної мови Проблеми сучасного підручника (12). pp. 438-443.

- Котун, К.В. (orcid.org/0000-0002-3661-6689) (2016) Language school development as a part of learning regions The Territory of Success, 1 (2). pp. 35-37.

- Кочубей, О.С. (2016) Psychological factors of forming the translation competence of future philologists Dissertation candidate thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.

- Кропочева, Наталія Миколаївна (2015) Prospects for development industry review databases as part of an integrated information resourche in Sukhomlynsky State Scientific-Pedagogical Library of Ukraine: technological and linguistic aspects Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського, 42. pp. 257-263. ISSN 2224-9516

- Кудикіна, Надія Василівна (2016) Implementation of socio-cultural line of learning during literary readings of pupils of national minority schools (methodical aspect) Paradigm of knowledge, 2 (13). pp. 137-150. ISSN 2520-7474

- Кульбіда, С.В. (2004) Use and Study of Sign Language in Ukraine: History of Research Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти (Українсько-Канадський досвід) : Матеріали Міжнародн. конф. (Київ, 25-26 трав. 2004 р.), 1. pp. 75-83. ISSN 966-675-339-1

- Курач, Лариса Іванівна and Фідкевич, Олена Львівна (2016) Competence task oriented in learning the Russian language in schools UKRAINE: Design and Implementation Український педагогічний журнал, 4. pp. 52-59. ISSN 2411-1317

Л

- Ласкова, Анастасія Олександрівна (2014) Methods of coherent speech’s development at the lessons of Ukrainian language as one of the conditions of communicative competence Освіта та розвиток обдарованої особистості, 12 (31). pp. 9-11. ISSN 2309 ‑3935

Литвин, А.В. (2011) Short Terminological Dictionary of Conceptual Apparatus of Professional Education’s Informatization LNPС РTО, м. Львів, Україна.

- Лопухівська, Алла Василівна (2014) The problem of students culture communication development by means of Ukrainian textbook in high school Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика», 2 (17). pp. 159-163.

М

- Мельник, О.В. (2013) Навчальний матеріал гуманітарних предметів як засіб особистісно орієнтованої професійної орієнтації старшокласників In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 423-427.

Н

- Новосьолова, Валентина Іванівна (2013) Формування ціннісних орієнтацій учнів 5-7 класів у процесі збагачення словникового запасу на засадах компетентнісного підходу Наукові записки. Серія "Філологічна" (40). pp. 231-234.

- Новосьолова, Валентина Іванівна (2013) Реалізація системи ціннісних орієнтацій на компетентнісній основі у словнику - мінімумі емоційно забарвленої лексики на уроках української мови Вісник Прикарпатського університету , 1 (48). pp. 64-67.

- Новосьолова, Валентина Іванівна (2015) The study of syntax in 8-9 classes based on communicative and active approach Українська мова і література в школі, 2 (154).

- Новосьолова, Валентина Іванівна (2017) New Ukrainian language textbook for 8th grade: teaching apparatus educational opportunities Українська мова і література в школі, 2 (131). pp. 53-59. ISSN 2076-8184

О

- Омельченко, Ірина Миколаївна (2016) Training programs for 6-9 grade special secondary schools for children with developmental delay "Ukrainian language". 8-9 classes [Teaching Resource]

- Омельченко, Ірина Миколаївна and Федорович, Л.О. (2016) The program of correctional and developmental work Speech Development for the 5-9 grade special secondary schools for children with developmental delay [Teaching Resource]

П

- Панасенко, Наталія Миколаївна and Войтович, Марія Володимирівна (2010) Особливості мотиваційних компонентів та рівня конфліктної компетентності у випускників школи-інтернату Материали за 6-а международна научна практична конференция, «Образование и наука 21 век», - 2010. Том 15. Психология и социология. pp. 31-37. ISSN ISBN 978-966-8736-05-6

- Пасічна, О. В. (2016) Stylistic features of scientific texts Мова. Література. Історія. Культура. Проблеми вивчення та викладання, 4 (4). pp. 348-354.

- Пасічник, Олександр Сергійович (2015) Conceptual Framework of a Foreign Language Elective Course “English for Business Communication” for Upper Secondary School Проблеми сучасного підручника, 15. (In Press)

- Пасічник, Олександр Сергійович (2014) Didactic and Methodological Aspects of Constructing Elective Courses for Teaching Foreign Languages in Upper Secondary School Постметодика. Інформаційна безпека, 4 (119). pp. 35-40. ISSN 1815-3194

- Пасічник, Олександр Сергійович (2017) Foreign language learning at primary school: Ukrainian and foreign experience Проблеми сучасного підручника, 1 (18). pp. 126-139. ISSN 2411-1309

- Пасічник, Олександр Сергійович (2017) The System of Exercises and Tasks within an Elective Course «English for Business Communication» Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (22). pp. 283-288. ISSN 2309-9763

- Пасічник, Олександр Сергійович and Редько, Валерій Григорович (2014) Monitoring quality of students’ performance – 2013: problems and challenges Рідна школа, 11 (1019). pp. 14-19. ISSN 0131-6788

- Пасічник, Олександр Сергійович and Федюк, Уляна Миронівна (2014) Educational Technologies of "English for Business Communication" Elective Course In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2014 рік Педагогічна думка, м.Київ, Україна, pp. 245-246. ISBN 978-966-644-398-5

- Першукова, Оксана Олексіївна (2012) Нотатки з європейського досвіду створення електронного багатомовного посібника для навчання молодших школярів Проблеми сучасного підручника (12). pp. 623-630.

- Першукова, Оксана Олексіївна (2015) Іnterculturality and multilingualism as directions of European schoolchildren language education modernisation Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім.Т.Г.Шевченка (119). pp. 198-202.

- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Postmodern ideas reflection in multilingual education of school children development in western european countries Психолого-педагогический поиск, 1 (29). ISSN 2075-3500

- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) The European experience of integrated curriculum in the context of school multilingual education usage European Science Review, 11-12. ISSN 2310-5577

- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Education teachers for work in conditions of multilingual education in the united Europe ВICНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). ISSN 2076-6173

- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Аnalysis of opportunities for the development of multilingual European students in conditions of informal education Наукові записки Вінницького ержавного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 2 (42). ISSN ISBN 978-966-2770-30-8

- Петрук, Оксана Миколаївна (2012) Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин Початкова школа (10). pp. 41-44.

- Петрук, Оксана Миколаївна (2017) Ukrainian language textbook as a means of formation of the communicative competence of the students of 3rd - 4th grades of the schools with national minorities languages as teaching ones Проблеми сучасного підручника (18). pp. 139-147. ISSN 2411-1309

Повхан, Катерина Золтанівна and Хорошковська, Ольга Назарівна (2014) Experimental study guide Ukrainian letters (ABC) for Class 2 schools with Hungarian language of instruction Part 1 Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна.

Повхан, Катерина Золтанівна and Хорошковська, Ольга Назарівна (2014) ABC (reading and writing) Pilot 2 class guide for schools with Hungarian language of instruction Part II Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ,Україна.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2013) Formation of upper schoolchildrens professional self-determination by means of foreign language Проблеми сучасного підручника (13). pp. 206-215.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2011) Теоретичні основи проектної методики навчання іноземної мови учнів профільної школи Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць (9). 141-147.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2011) Науково-теоретичні підходи до створення елективних курсів з іноземної мови у профільній школі Проблеми сучасного підручника (11). pp. 431-437. ISSN 2874-9087

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2013) Реалізація компетентнісного підходу через зміст елективних курсів з іноземної мови у профільній школі Компетентнісна парадигма розвитку мовної освіти у середній і вищій школі: сучасні виклики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф (13). pp. 247-255. ISSN 6754-8754

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2011) N ew approaches to senior forms pupils’ profile studies of foreign language in th e conditions of modernization for national school education Новітні технології навчання іноземних мов у середній та вищій школі: зб. матеріалів наук.-практ. семінару (11). pp. 18-23. ISSN 3456-7865

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2013) Особливості підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до роботи в сучасній профільній школі Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського освітнього простору: гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди, 9 (42). pp. 488-496.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2013) Особливості використання рефлексії на уроках іноземної мови у старшій (профільній) школі Іноземні мови в сучасній школі, 6 (64). pp. 6-9.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2012) Мовне портфоліо як інноваційний компонент навчально-методичних комплексів з іноземної мови для старшої школи Проблеми сучасного підручника (12). pp. 637-645.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2015) Technology on content construction of foreign language elective course for high school students Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (18). pp. 184-190.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2014) Profile foreign language education of high school students [Teaching Resource]

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2014) Competency-based approach in teaching foreign language to the upper forms students of profile school Педагогіка і психологія, 3. pp. 76-80.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2014) Еlective courses as an inalienable component of foreign languages education in the secondary and high school Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди. Випуск 31. – Том VII (49). pp. 111-119.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2016) Technology of theme detection for elective course manual "Culture and Art of UK" for students of specialized schools Проблеми сучасного підручника (16). pp. 349-359.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2012) Methodological basis of portfolio usage in foreign language education of high school students In: Modern trends in foreign language education in secondary and higher education: state, problems and prospects: nauk. and practical. seminar, 20-21 квітня, м. Чернігів, Україна.

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2017) The essence of competence-oriented foreign languages teaching at primary school Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (22). pp. 294-300. ISSN 2309-9763

- Полонська, Тамара Костянтинівна (2017) Methods of teaching readingin a foreign language to primary schoolchildren Проблеми сучасного підручника, 1 (18). pp. 161-170. ISSN 2411-1309

- Пономарьова, К. І. (2011) The socio-cultural component in the content of the initial course of the Ukrainian language Початкова школа (5). pp. 9-13. ISSN 0131-5358

- Пономарьова, К. І. (2015) The modern Ukrainian language lesson: competency-oriented goals and structure Початкова школа (1). pp. 21-26. ISSN 0131-5358

- Пономарьова, К. І. (2010) Implementation of competence-based approach in teaching Ukrainian language to primary school children Початкова школа (12). pp. 49-52. ISSN 0131-5358

- Пономарьова, К. І. (2015) State final examination: Ukrainian, Grade 4. Guidelines [Teaching Resource]

- Пономарьова, К. І. (2015) The systematic approach to synonyms study in primary school Учитель початкової школи, 4. pp. 10-14.

- Пономарьова, К. І. (2014) Special features of the new requirements to estimation of the pupil’s learning achievements in Ukrainian language Початкова школа, 3. pp. 4-6. ISSN 0131-5358

- Пономарьова, К. І. (2013) Studying Ukrainian in 2nd class Учитель початкової школи, 3. pp. 8-13.

- Пономарьова, К. І. (2009) Competentional approach to testing of a verbal component of speaking activity of the primary school pupils (2nd-4th classes) Початкова школа, 12. pp. 6-14. ISSN 0131-5358

- Пономарьова, К. І. (2009) Competentional approach to testing of a verbal component of speaking activity of the primary school pupils (1st class) Початкова школа, 10. pp. 34-38. ISSN 0131-5358

- Пономарьова, К. І. (2014) Ukrainian. 3rd class. Approximate tasks for learning achievements check (2nd term) Учитель початкової школи, 12. pp. 22-26.

- Пономарьова, К. І. (2014) Ukrainian. 3rd class. Approximate tasks for learning achievements check (1st term) Учитель початкової школи, 9. pp. 19-23.

- Пономарьова, К. І. (2015) The lessons of coherent speech development in the 4th class Учитель початкової школи, 7. pp. 10-15.

- Пономарьова, К. І. (2014) Development of the coherent speech of 3rd class pupils Учитель початкової школи, 10. pp. 7-11.

- Пономарьова, К. І. (2014) Speech development lesson in 3rd class Учитель початкової школи, 11. pp. 32-33.

- Пономарьова, К. І. (2015) Ukrainian. 4rd class. Approximate tasks for learning achievements check Учитель початкової школи (9). pp. 38-43.

- Пономарьова, К. І. (2017) Task on mastering and application of rules of spelling in 2 classes Початкова школа, 3 (573). pp. 23-26. ISSN 0131-5358

- Пономарьова, К. І. (2017) Assimilation of orthograms in Ukrainian lessons in grade 3 Початнока школа, 4 (574). pp. 44-47. ISSN 0131-5358

- Прищепа, О.Ю. (2011) The professional competence of the teacher teaching writing as a condition for first graders Theory and practice of education and training, 17 (18). pp. 124-126. ISSN 966-675-135-6

- Прищепа, О.Ю. (2010) Problems of teaching writing children writing with his left hand Початкова школа, 5 (420). pp. 10-13. ISSN 0131-5358

- Прищепа, О.Ю. (2008) The Written Speech - Special Form of Communication Scientific Bulletin (419). pp. 128-133. ISSN 0131-5358

- Піддячий, Володимир Миколайович (2016) The methods of self-development of future pedagogue in the context of european orientations Молодь і ринок, 10 (141). pp. 65-69. ISSN 2308-4634

Р

- Редько, Валерій Григорович (2014) The content of the textbook on a foreign language as a means of a diagnostics of the development of a pupil’s linguistic personality Проблеми сучасного підручника (14). pp. 597-610. ISSN ISBN 978-966-644-382-6

- Редько, Валерій Григорович (2015) Principles of selection of teaching materials to the contents of elective courses in foreign languages for high school students Актуальні проблеми наукового й освітнього простору в умовах поглиблення євро інтеграційних процесів : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції м. Мукачево. pp. 232-235.

- Редько, Валерій Григорович (2015) What literature in foreign languages are appropriate for student needs today: the analysis of textbooks content for primary schools Проблеми сучасного підручника (15). pp. 198-208.

- Редько, Валерій Григорович (2015) Structuring of school textbooks teaching material in foreign languages: forms, methods, results Педагогічна освіта: теорія і практика, 2 (42). pp. 137-148. ISSN 2309-9763

- Редько, Валерій Григорович (2015) Foreign language handbook as a mean of students experience mastering in independent activities: monitoring results Український педагогічний журнал (2). pp. 92-102. ISSN 2411-1317

- Редько, Валерій Григорович (2016) Problems of textbooks: trying to determine the nature and ways of solution Рідна школа (1). pp. 11-13. ISSN 0131-6788

- Редько, Валерій Григорович (2014) Didactic and methodological guidelines for constructing content of foreign language textbooks Рідна школа (8-9). pp. 20-31. ISSN 0131-6788

- Редько, Валерій Григорович (2017) Сompetence-based teaching of foreign languages at primary school: lingual and didactic aspects Проблеми сучасного підручника, 1 (18). pp. 178-191. ISSN 2411-1309

- Редько, Валерій Григорович and Басай, Олег Вікторович (2015) Content and functions of the texts for reading of the elective courses in foreign languages: linguaculturological context Вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (36). pp. 78-81.

- Редько, Валерій Григорович and Басай, Олег Вікторович (2016) Training materials functions in the elective course content in foreign languages for high school students: competency paradigm Проблеми сучасного підручника (16). pp. 360-372.

- Редько, Валерій Григорович and Басай, Олег Вікторович (2016) Competence oriented content of elective courses in foreign languages for high school: reflective analysis of learning levels Мова, освіта, культура: античні цінності – сучасне застосування : матеріали міжнародного дискусійного форуму, 19 – 20 травня 2016 р., м Умань. pp. 260-265.

- Редько, Валерій Григорович and Басай, Олег Вікторович (2014) The concept of elective courses content in foreign languages for high school students: linguodidactic aspect Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія "Педагогіка. Соціальна робота" (32). pp. 98-103.

- Редько, Валерій Григорович and Пасічник, Олександр Сергійович (2012) Особливості конструювання змісту рівневого навчання іноземних мов у старшій профільній школі України Проблеми сучасного підручника (12). pp. 649-662.

- Редько, Валерій Григорович, Полонська, Тамара Костянтинівна, Пасічник, Олександр Сергійович, Долинський, Євген Володимирович, Басай, Надія Пилипівна, Алєксєєнко, Ірина Вікторівна and Басай, Олег Вікторович (2016) World without borders [Teaching Resource]

- Редько, Валерій Григорович, Полонська, Тамара Костянтинівна, Пасічник, Олександр Сергійович, Долинський, Євген Володимирович, Басай, Надія Пилипівна, Басай, Олег Вікторович and Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2015) Conceptual framework for designing curriculum for elective courses in foreign languages in high school Іноземні мови в сучасній школі (3).

- Редько, Валерій Григорович, Полонська, Тамара Костянтинівна, Пасічник, Олександр Сергійович, Долинський, Євген Володимирович, Басай, Надія Пилипівна, Басай, Олег Вікторович and Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2015) Profile foreign-language education in hihg school – urgent social need. Conception of elective courses textbooks in foreign languages for students of 10-11 classes of specialized schools Рідна школа. ISSN 0131-6788

Редько, Валерій Григорович, Полонська, Тамара Костянтинівна, Пасічник, Олександр Сергійович, Долинський, Євген Володимирович, Басай, Надія Пилипівна, Басай, Олег Вікторович and Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2015) Сonceptin of textbooks for foreign language elective courses for students of 10-11 classes of specialized schools Педагогічна думка, м.Київ, Україна. ISBN 978-966-644-390-1

- Редько, Валерій Григорович, Полонська, Тамара Костянтинівна, Пасічник, Олександр Сергійович, Долинський, Євген Володимирович, Басай, Надія Пилипівна, Басай, Олег Вікторович and Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2015) Elective course curriculum for foreign language education in high secondary schools [Teaching Resource]

- Редько, Валерій Григорович, Цимбалістий, І. Ю. and Шмігельський, І. С. (2015) Texts in textbooks in Spanish «BIENVENIDOS AL ESPAÑOL» as means of intercultural foreign language communicative competence Іноземні мови в школах України (4). pp. 2-6.

- Рождественська, Д.Б. (2006) Work Up Learning Material for Distance Support to Study Ukrainian Language in Senior Classes Extended Proceedings First International Conference “New Informational Technologies in Education for All” . pp. 149-160.

- Рождественська, Д.Б. (2004) Електронний підручник з української мови для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів In: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-комунікаційні технології у середній і вищій школі" Редакційно-видавничий відділ Ізмаїльського державного гуманітарного університету, м.Київ, м.Ізмаїл, Україна, pp. 100-101.

- Рождественська, Д.Б. (2005) Психолого-педагогічні особливості впровадження елементів дистанційного навчання у процес вивчення української мови в ЗОШ (на матеріалі курсу "Культура мовлення") Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України "Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія і технологія навчання", т. 8, 1. pp. 213-220.

- Рождественська, Д.Б. (2006) Реалізація компетентнісного підходу в дистанційному супроводі вивчення української мови в старших класах In: Всеукраїнська науково-практічна конференція “Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України” Редакційно-видавничий відділ Кримського гуманітарного університету , м.Ялта, Україна, pp. 140-144.

- Рождественська, Д.Б. (2006) Проблема построения системы мониторинга эффективности обучения украинскому языку с дистанционным сопровождением в старшей школе In: П’ята Міжнародна науково-практична конференція «Інтернет. Освіта. Наука-2006», т. 1 УНІВЕРСУМ, м.Вінниця, Україна, pp. 209-210.

- Рождественська, Д.Б. (2006) The Principles of Creation of Teaching Materials and Organization of Ukrainian Language Learning Process using Distance Support in Senior Classes International Journal “Informational technologies & Knowledge”, 1. pp. 61-66. ISSN 1313-0455

- Рождественська, Д.Б. (2007) Проблема мовної, мовленнєвої та комунікативної компетентностей: теоретичний аналіз понять та практика використання Збірник наукових праць "Проблеми сучасної педагогічної освіти", Ч. 1 (13). pp. 271-279.

- Рождественська, Д.Б. and Сороко, Н.В. (2005) До проблеми застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні української мови та культури мови у загальноосвітній середній школі (на матеріалі 6-9 класів) Збірник наукових праць Інституту засобів навчання АПН України "Інформаційні технології і засоби навчання". pp. 162-170.

- Рождественська, Д.Б. and Ходацька, О.М. (2006) Інформаційні технології на уроках мови Методичні діалоги: газета для вчителів української мови, 1. pp. 10-12.

- Рібцун, Юлія Валентинівна (2013) Викладання іноземної мови у спеціальному дошкільному навчальному закладі компенсуючого типу Вісник Інституту розвитку дитини, зб. наук. пр. , 30. pp. 95-101.

- Рібцун, Юлія Валентинівна (2015) Sound beads. Forming of speech poly competence of the preschoolers [Teaching Resource]

- Рібцун, Юлія Валентинівна (2016) Features and personality emotional and volitional persons different age groups disorders of speech Особистість в умовах кризових викликів сучасності : Матеріали методологічного семінару НАПН України (24 березня 2016 року). pp. 397-402.

- Рібцун, Юлія Валентинівна (2016) On the question of implementation the model of correctional and developmental work to overcome violations phonetic and phonemic aspects of speech in children Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2 (32). pp. 90-95. ISSN 2310-0893

С

- Семеног, Олена Миколаївна (2014) Power words Shevchenko Ukrainian language in the education of the individual Українська мова і література в школі, 2 (112). pp. 45-47.

Семеног, Олена Миколаївна (2008) Language teacher identity in literature "Фенікс", м.Київ, Україна. ISBN 978-966-651-616-2

- Сидоренко, В.В. (2010) Planning and implementation of individual educational trajectory of the teacher of Ukrainian language and literature on credit-modular system of training Вісник післядипломної освіти. – Ч. І: Педагогіка, 1 (14). pp. 155-164.

- Сидоренко, В.В. (2015) Linguodidactic principles of learning syntax and punctuation Ukrainian language students of 8-9 grades in terms of updated educational paradigm Українська мова і література в школі, 1 (153). pp. 7-19.

- Сидоренко, В.В. (2015) Scientific and methodological support learning Ukrainian literature in secondary school: educational challenges, current status and future prospects ж. Українська мова і література в школі, 3 (154). (In Press)

- Сидоренко, В.В. (2015) Formation of syntactic and punctuation competencies of pupils of 8-9 classes by means of cooperative learning technology Українська мова і література в школі, 2 (154). pp. 7-14.

- Сидоренко, В.В. (2015) Implementation of the principles of individually oriented approach in the process of syntactic and punctuation competencies of students 8-9 grades Методичні студії, 4. pp. 24-34.

- Сидоренко, В.В. (2015) Linguodidactic principles of learning syntax and punctuation Ukrainian language students of 8-9 grades in terms of updated educational paradigm Українська мова і література в школі, 1 (153). pp. 7-19.

- Сидоренко, В.В. (2011) Skills teacher of Ukrainian language and literature in the organization of professional and pedagogical communicative space. Нова педагогічна думка, 2. pp. 90-98.

- Сидоренко, В.В. (2010) Professional and personal growth teacher-language and literature based on credit-modular system: blog mizhkursovoho period: In 3 parts. - P. III [Teaching Resource]

- Сидоренко, В.В. (2010) Professional and personal growth teacher-language and literature based on credit-modular system: Blog trainees: In 3 parts. - P. III [Teaching Resource]

- Сидоренко, В.В. (2012) Discover the exquisite quality of vocational and educational action of teachers of Ukrainian language and literature in post-graduate education Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 5 (23). pp. 280-290.

- Сидоренко, В.В. (2012) Forms of pedagogical skills of teachers of Ukrainian language and literature in the context of the new educational paradigm In: Матеріали ІІІ Міжнар. освітнього Форуму «Особистість в єдиному освітньому просторі» м. Запоріжжя, 26-29 квітня 2012 р педагогіка (2). Фінвей, м.Запоріжжя, Україна, pp. 241-244.

- Сидоренко, В.В. (2013) Speech technology as culture-linguistic component acme of skill teacher of Ukrainian language and literature Мateriály IX mezinárodní vědecko-prakt. konf. «Aktuální vymoženosti vědy – 2013» (27 června – 05 červenců 2013 r.). – Díl 10. Pedagogika. Tělovýchova a sport. pp. 9-12.

- Сидоренко, В.В. (2010) The curriculum is blended courses for teachers of Ukrainian language and literature on the topic: "Online training course in "Ukrainian Language and Literature "(in the credit system) [Teaching Resource]

- Сидоренко, В.В. (2012) Artistic and aesthetic orientation of pedagogical skills of teachers of Ukrainian language and literature in post-graduate education Мateriały VIII Międzynar. nauk.-prakt. konf.«Aktualne problemy nowoczesnych nauk – 2012» (07-15 czerwca 2012 r.). – Pedagogiczne nauki, 18. pp. 67-71.

- Сидоренко, В.В. (2012) Components of pedagogical skills of teachers of Ukrainian language and literature in terms of postgraduate education Мateriały VIII mezinárodní vědecko-prakt. konf. «Zprávy vědecké ideje – 2012» (27 října – 05 listopadu 2012 r.). – Pedagogika, 14. pp. 33-36.

- Сидоренко, В.В. (2010) Professional and personal growth teacher-language and literature on the basis of credit-modular system: Tutorial: In 3 ch. - Chapter I [Teaching Resource]

- Сидоренко, В.В. (2008) Organization of continuous professional self-development teacher of Ukrainian language and literature course training mizhkursovyy format Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи: матеріали Міжнарод. наук.-практ. конф. у м. Донецьку, 5-6 листопада 2008 р, 2. pp. 241-247.

- Сидоренко, В.В. (2012) Artistic and pedagogical creativity as a defining component of pedagogical skills of teachers of Ukrainian language and literature Наукова скарбниця освіти Донеччини, 3. pp. 51-56.

- Сидоренко, В.В. (2011) Рeriodization of becoming a professional teacher of ukrainian language and literature in the continuous service teacher education Педагогічний альманах: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Проблеми розвитку післядипломної освіти у сучасному суспільстві», 1 (12). pp. 170-176.

- Сидоренко, В.В. (2008) Psycho-pedagogical and methodological foundations of personal use of technology oriented education at the Ukrainian lessons Нова педагогічна думка: Матеріали Всеукраїнської конференції «Особистісно зорієнтований підхід до навчання української мови та літератури», 4. pp. 201-205.

- Сидоренко, В.В. (2013) Qualimetric analysis objects pedagogical skills of teachers of Ukrainian language and literature, criteria and levels of macroparameters evaluation Наукова скарбниця освіти Донеччини, 4. pp. 35-42.

- Сидоренко, В.В. (2009) The credit-modulus system of the qualification rise as an innovative way for quarantine of the Ukrainian language and literature teacher’s continuous qualitative education Інноваційні процеси у професійній підготовці педагогічних працівників та підвищення їх кваліфікації: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. у м. Донецьку, 16 квітня 2009 р. pp. 311-323.

- Сидоренко, В.В. (2011) Communicative profesiohrama teacher of Ukrainian language and literature in terms of postgraduate education Матеріали обласного семінару-практикуму «Науково-теоретичний та прикладний аспекти сучасного викладання української мови і літератури в школі». pp. 90-101.

Сидоренко, В.В. and Швень, Я. Л. (2017) Certification of persons applying for admission to the civil service for the free possession of the state language ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

- Сороко, Н.В. (2009) Problem of forming and development of information competence of teacher-philologist in word pedagogical experience and in Ukraine Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (12). ISSN 2076-8184

Т

- Тирон, О.М. (2016) Psycho-pedagogical bases of foreign language competence formation of future seafarers Dissertation candidate thesis, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».

- Ткаченко, К.О. and Кульбіда, С.В. (orcid.org/0000-0002-0194-3495) (2014) The organizational and methodical conditions of the Ukrainian sign language classroom at Secondary special schools for deaf students Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови, 4. pp. 72-84.

- Томіленко, Л. М. (2009) Morphological derivation of new noun terms in the twenty-volume dictionary of the Ukrainian language Мовознавство, 2. pp. 69-78. ISSN 0027-2833

- Томіліна, А.О. and Малоіван, М.В. (2014) The structure of English educational e-course within Moodle New computer technology (12). pp. 225-232. ISSN 2309-1460

- Трофименко, Людмила Іванівна (orcid.org/0000-0001-9062-0294) (2017) Mastering of knowledge of the topic “Prefix” by students with speech disabilities at junior school Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (82). pp. 17-26. ISSN 2312-2781

Трофименко, Людмила Іванівна, Ільяна, Валентина Михайлівна, Пригода, Зоряна Степанівна, Грибань, Галина Віталіївна and Аркадьєва, Ольга Олександрівна (2016) The program of remedial developmental preparatory work for the 1-4 grade special secondary schools for children with severe speech disorders ( "Correction of Speech") Міністерство освіти і науки України, м. Київ, Україна. (Unpublished)

Трофименко, Людмила Іванівна, Ільяна, Валентина Михайлівна, Пригода, Зоряна Степанівна, Грибань, Галина Віталіївна and Аркадьєва, Ольга Олександрівна (2016) The program of remedial developmental work for 5-9 (10) special classes of secondary schools for children with severe speech disorders ( "Correction of Speech") Міністерство освіти і науки України, м. Київ, Україна.

Ф

- Флегонтова, Н.М. (2014) Формування комунікативної компетентності викладачів вищих педагогічних навчальних закладів засобами рідної мови In: Педагогічна майстерність як система професійних і мистецьких компетентностей Збірник матеріалів XI Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам'яті професора О.П. Рудницької, 5 (9). Зелена Буковина, м.Чернівці, Україна, pp. 124-127. ISBN 978-966-8410-82-3

- Фідкевич, Олена Львівна and Курач, Лариса Іванівна (2015) The problems of students linguocultural competence development in the process of national minoririties languages studuing Український педагогічний журнал, 3. pp. 136-144. ISSN 2411-1317

- Фідкевич, Олена Львівна and Курач, Лариса Іванівна (2017) The cultural text in the forming of the communicative competence of students on the lessons of the russian (5-6 classes) Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» 15-22 травня 2017 року, м. Запоріжжя, 2 (2 (28)).

Х

Хорошковська, Ольга Назарівна (2013) Теоретико-методичні засади навчання української мови і мовлення у школах І ступеня з мовами викладання національних меншин України ДК № 3563 від 28.08.2009 р . Педагогічна думка, м.Київ, Україна. ISBN 978-966-644-326-0

- Хорошковська, Ольга Назарівна (2011) approaches to determining the content of language education in the new draft International Standard Українська мова і література в школі (1). pp. 41-44.

Хорошковська, Ольга Назарівна and Яновицька, Наталія Іванівна (2015) Ukrainian language for secondary schools with instruction in Polish: textbook for grade 4 of secondary schools. Видавництво "Світ", м. Київ, Україна. ISBN 978-966-603-000-0

- Хорошковська, Тетяна Петрівна (2016) Problem of the development of reading abilities and skills of the pupils of the 5th-6th grades at the Ukrainian language lessons and their measurement Проблеми сучасного підручника (17). pp. 501-512. ISSN 2411-1309

- Хорошковська, Тетяна Петрівна (2015) Text matters of coursebooks and methodological manuals of Ukrainian (native) language for 5th and 6th grades as a means of forming and control of students’ reading skills Проблеми сучасного підручника, 2 (15). pp. 318-326. ISSN 2411-1309

- Хорошковська, Тетяна Петрівна (2015) Methods and techniques of working with text-descriptions during the study of the topic «Adjective» in the 4th form for schools with Russian language in teaching Українська мова і література в школі, 5-6. pp. 44-48.

Ч

- Чепелєва, Н.В. (2016) The directionality of personality development as the basis of self-designing Психологія саморозвитку особистості.. pp. 5-18.

Чепелєва, Н.В., Смульсон, Марина Лазарівна, Гуцол, С.Ю. and Шиловська, О.М. (2007) Narrative Psychotechnologies Психологічний інструментарій . Главник, м.Київ, Україна. ISBN 978-966-8774-35-5

- Чепелєва, Н.В., Смульсон, Марина Лазарівна, Зазимко, О.В., Зарецька, О.О., Гуцол, С.Ю., Лебединська, Ірина Вадимівна, Шиловська, О.М., Березко, Іванна Василівна and Гудінова, І.Л. (2016) Self-designing of personality in the discursive space Technical Report. Педагогічна думка, м.Київ, Україна.

- Чепелєва, Н.В., Титаренко, Тетяна Михайлівна, Смульсон, Марина Лазарівна, Зарецька, О.О., Васильченко, А.А., Андрієвська, В.В., Шиловська, О.М., Гуцол, С.Ю. and Березко, Іванна Василівна (2009) Problems of psychological hermeneutics Project Report. Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, м.Київ, Україна.

- Чиханцова, О.А. (2016) Influence of social inequality on pupils’ motivation to learning foreign languages Nierówności społeczne a rozwój gospodarczy, 4. pp. 17-25. ISSN 2391-7830

- Чиханцова, О.А. (2014) Foreign language learning of students with non-Linguistic specsality Euro-american scientific cooperation, 6. pp. 91-97. ISSN ISBN 978-1-77192-125-1

- Чиханцова, О.А. (2015) The problems of adaptation of pupils to studying a foreign language at the university Освіта Регіону, 1 (38). pp. 102-106.

Ш

- Шалацька, Г.М. (2016) The latest approaches to teaching a business foreign language according to professional orientation: information technologies Педагогіка вищої та середньої школи (48). pp. 97-102. ISSN 2304-4470

- Шевчук, Л.М. (2014) Optimization of prosecution is of text in rural to initial school Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 3 (51). pp. 198-202.

- Шевчук, Л.М. (2015) A textbook as a source of the information Проблеми сучасного підручника, 1 (15). pp. 344-350.

- Шевчук, Л.М. (2011) Content and structure of the group work for a text for ukrainian language for pupils of 1 and 2 years of education in the school Науковий вісник Чернівецького університету. Серія «Педагогіка та психологія». (549). pp. 195-200.

- Шевчук, Л.М. (2016) Exercises and tasks for text-writing skills development of second-grade students in ukrainian language textbooks Проблеми сучасного підручника (16). pp. 473-481. ISSN 2411-1309

- Шелехова, Галина Тарасівна (2013) Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови Українська мова і література в школі, 8. pp. 5-9.

- Шелехова, Галина Тарасівна, Новосьолова, Валентина Іванівна and Ярмолюк, Алла Володимирівна (2014) Implementation of competence approach in the textbook on ukrainian language for grade 5 Проблеми сучасного підручника (14). pp. 851-860. ISSN ISBN 978-966-644-382-6

- Шимановський, Марк Мусійович (2013) Лінгвосеміотичні особливості сучасного дискурсу в контексті охорони здоров'я учнівської молоді Имидж современного педагога, 8 (9). pp. 107-110. ISSN 2221-6316

Щ

- Щербакова, Олена Анатоліївна (2014) A rhetoric component in recent investigation of higher education Вища освіта України, 3 (54). pp. 89-96. ISSN 2078-1016

- Щербакова, Олена Анатоліївна (2014) The new course «Academic rhetoric» as a basic component in the system of higher education in Ukraine: argumentation and suggestions for its introduction Вища освіта України, 1 (3). pp. 87-90. ISSN 2078-1016

Я

Яновицька, Наталія Іванівна (2013) Формування граматичних умінь з української мови учнів початкових класів шкіл з польською мовою викладання Педагогічна думка.

- Яновицька, Наталія Іванівна (2012) Psychological, psycholinguistic and linguodidactic features of formation of grammatical skills in a second language Українська мова і література в школі (8). pp. 28-31.

- Яновицька, Наталія Іванівна (2015) Features of construction Ukrainian textbook training certificates ( "ABC") for schools with Polish Науково-методичний журнал «Початкова школа», 6. ISSN 0131-5358

- Ярмолюк, Алла Володимирівна (2013) Технології вдосконалення культури писемного мовлення учнів Українська мова і література в школі, 1. pp. 16-20.

- Ярмолюк, Алла Володимирівна (2015) Self-Control as Component of Pupil’s Language Development (based on the material of syntax study) Українська мова і література в школі, 3 (155). (In Press)

- Яценко, Таміла Олексіївна (2015) Features of teaching methods of Ukrainian literature during the national revival Педагогічна освіта: теорія і практика, 19. pp. 173-178. ISSN 2309-9763

This list was generated on Mon Dec 18 22:22:18 2017 EET.