Browse by Scientific subject Digital Library NAES of Ukraine

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: M | І | Г | К | М | П | Р | С
Number of items: 83.

M

- Moroz, I. V. (2021) Competency-based approach to evaluation of students’ historical achievements In: Актуальні проблеми науки, освіти та технологій: проблеми, тенденції, напрями: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 2 листопада 2021 р.) ЦФЕНД, м. Полтава, Україна, pp. 11-13.

- Moroz, P.V. and Moroz, I. V. (2021) Peculiarities of selecting historical sources for the school history textbook In: Modern science: innovations and prospects: proceedings of the 2nd International scientific and practical conference (Stockholm, Sweden) SSPG Publish, c. Stockholm, Sweden, pp. 355-358.

І

Інститут педагогіки, НАПН України (2021) Bibliographic index of scientific and methodical works of the department of social science education of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine (2018–2020) Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-602-5

Інститут педагогіки, НАПН України, Сумський державний педагогічний університет, імені А. С. Макаренка, Уманський державний педагогічний університет, імені Павла Тичини, Центральноукраїнський державний педагогічний університет, імені В.Винниченка and КЗ, «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної осві (2021) Competence-oriented learning: challenges and prospects: a collection of abstracts of the III All-Ukrainian scientific-practical Internet conference "Competence-oriented learning: challenges and prospects", Kyiv, March 29, 2021 Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-588-2

Г

- Гупан, Нестор Миколайович (2021) Practical classes in competence-oriented teaching of history In: Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 12 лютого 2021 р.) Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, м. Дніпро, Україна, pp. 27-29.

- Гупан, Нестор Миколайович (2021) Why and how to work with controversial questions at history lessons In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 58-61. ISBN 978-966-644-588-2

- Гупан, Нестор Миколайович (2021) Problems of updating the school history course in the context of modern historical policy In: Актуальні проблеми історичної освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18 березня 2021 року) ХДУ, м. Херсон, Україна, pp. 20-22. ISBN 978-617-7090-46-4

- Гупан, Нестор Миколайович (2021) The modern history textbook in the context of the new State Standard of Education of Ukraine In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 64-66. ISBN 978-966-644-593-6

- Гупан, Нестор Миколайович (2021) Shifts in the conceptual and terminological apparatus of research on the history of education during the independence of Ukraine In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання : зб. тез всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 76-78. ISBN 978–966–644–585–1

- Гупан, Нестор Миколайович (2021) On typical errors in the conceptual and terminological apparatus of dissertations on the history of pedagogy In: Понятійно-термінологічний апарат історико-педагогічних досліджень: історія і сучасні підходи : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-методол. семінару з історії освіти, 19 трав. 2021 р., Київ Нілан-ЛТД, м. Вінниця, Україна, pp. 14-15. ISBN 978-966-924-890-9

- Гупан, Нестор Миколайович (2021) Social science education Енциклопедія освіти. p. 993.

- Гупан, Нестор Миколайович (2021) Basic requirements for the textbook on integrated history course for the 5th grade In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 56. ISBN 978-966-644-606-3

К

- Кришмарел, В. Ю. (orcid.org/0000-0002-9822-8331) (2021) Integration in general secondary education: essential features, world trends, Ukrainian perspectives Український педагогічний журнал, 1. pp. 65-74. ISSN 2411-1317

- Кришмарел, В. Ю. (orcid.org/0000-0002-9822-8331) (2021) Types of integration in education and their implementation on the example of History In: Збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 100-102. ISBN 978-966-644-588-2

- Кришмарел, В. Ю. (orcid.org/0000-0002-9822-8331) (2021) Aspects of Integration in School Education: Recommendations for Creating Textbooks In: Проблеми сучасного підручника: ключові компетентності та предметні навички: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р., Київ Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 117-119.

- Кришмарел, В. Ю. (orcid.org/0000-0002-9822-8331) (2021) Working with primary sources in the context of personality grow In: Особистість на шляху до духовних цінностей: інноваційна практика, набутий досвід: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 січня 2021 року) РОІППО, м. Рівне, Україна, pp. 74-76.

- Кришмарел, В. Ю. (orcid.org/0000-0002-9822-8331) (2021) Examples of introducing Religion Studies aspects in the History of Ukraine In: Історія України в регіональному та глобальному вимірах: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн конференції, м. Маріуполь, 25 лютого 2021 р. ДонДУУ, м. Маріуполь, Україна, pp. 67-71.

- Кришмарел, В. Ю. (2021) The essence of integration at secondary school: basic approaches In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 256-257.

- Кришмарел, В. Ю. (2021) Peculiarities of introduction of subjects of moral orientation in accordance with the current State standard of basic and complete general secondary education (as of the end of April 2021) In: Розвиток професійних компетентностей учителів предметів суспільно-гуманітарного циклу в контексті впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти ХОІППО, м. Хмельницький, Україна, pp. 56-58. ISBN 978-617-7600-69-4

М

- Майорський, В.В. and Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) The role of the course "International Humanitarian Law" in the development of key competencies of students In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 108-110. ISBN 978-966-644-588-2

- Малієнко, Юлія Борисівна (2021) Competence-oriented vector of historical education In: Актуальні проблеми історичної освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18 березня 2021 року) ХДУ, м. Херсон, Україна, pp. 34-36. ISBN 978-617-7090-46-4

- Малієнко, Юлія Борисівна (2021) Integrative content of the information component of the subject historical competence In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 115-117. ISBN 978-966-644-588-2

- Малієнко, Юлія Борисівна (2021) Components of the competency approach in the content of history textbooks for general secondary education In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 145-147. ISBN 978-966-644-593-6

- Малієнко, Юлія Борисівна (2021) The critical thinking as constituent of the integrated studies of history is in a gymnasium In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання : зб. тез всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 218-219. ISBN 978–966–644–585–1

- Малієнко, Юлія Борисівна (2021) The critical thinking as constituent of the integrated studies of history is in a gymnasium In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання : зб. тез всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 218-220. ISBN 978–966–644–585–1

- Малієнко, Юлія Борисівна (2021) Implementation of a multicultural approach in the content of the State Standard of Basic Secondary Education In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 238-240. ISBN 978-617692652-8

- Малієнко, Юлія Борисівна (2021) Virtual tours in the context of online learning In: Музейна педагогіка в умовах пандемії COVID-19 : збірник матеріалів доповідей учасників Всеукраїнського круглого столу (м. Київ, 27 травня 2021 р.) Національний центр «Мала академія наук України», м. Київ, Україна, pp. 258-262.

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2021) Іntegration as a concept of modern textbook creation Проблеми сучасного підручника (27). pp. 123-131. ISSN 2411-1309

- Малієнко, Юлія Борисівна (2021) Systems thinking as a requirement for integrated history teaching in gymnasium In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 57. ISBN 978-966-644-606-3

- Мацейків, Тетяна Іванівна (2021) Ethnocultural component of the course of national history (grades 10-11) In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 120-122. ISBN 978-966-644-588-2

- Мороз, Ірина Володимирівна (2021) The essence of an integrative approach to teaching history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 135-138. ISBN 978-966-644-588-2

- Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Research competence of students: the essence and features of formation in history lessons In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання : зб. тез всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 137-140. ISBN 978–966–644–585–1

- Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Practical aspects of integrated history teaching in grades 5-9 In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 262-264. ISBN 978-617692652-8

- Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Practical aspects of integrated history teaching in grades 5-9 In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 262-264. ISBN 978-617692652-8

- Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Features of the implementation of integrated history teaching in the gymnasium In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 59-60. ISBN 978-966-644-606-3

- Мороз, Петро Володимирович (2021) Integrating media education into the school history textbook as a means of forming students' critical thinking In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 139-141. ISBN 978-966-644-588-2

- Мороз, Петро Володимирович (2021) Peculiarities of students' media literacy formation by means of a school history textbook In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 168-170. ISBN 978-966-644-593-6

- Мороз, Петро Володимирович (2021) From the experience of using maps in the school textbook "World History. History of Ukraine, 6th grade » In: Проблеми сучасного підручника: ключові компетентності та предметні навички: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Київ Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 43-44. ISBN 978-966-644-595-0

- Мороз, Петро Володимирович (2021) Research approach to the organization of integrated history teaching In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання : зб. тез всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 140-142. ISBN 978–966–644–585–1

- Мороз, Петро Володимирович (2021) Using the social network Facebook for methodological support of history and law teachers and civic education in a pandemic In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 264-267. ISBN 978-617692652-8

- Мороз, Петро Володимирович (2021) Using the social network Facebook to provide methodological support to history, law and civic education teachers in a pandemic In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 264-267. ISBN 978-617692652-8

- Мороз, Петро Володимирович (2021) Integrated history teaching: challenges and challenges In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 57-58. ISBN 978-966-644-606-3

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Tasks of the school history textbook as a means of forming students' research competence In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 171-173. ISBN 978-966-644-593-6

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Integrated tasks of the school history textbook as a means of forming students' competencies In: Проблеми сучасного підручника: ключові компетентності та предметні навички: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет конференції ( електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Київ. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 45-46. ISBN 978-966-644-595-0

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Integrative history teaching in grades 5-9: state of practice and prospects Український педагогічний журнал, 3. pp. 66-77. ISSN 2411-1317

П

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Mild teacher skills for a strong school In: Стан освітнього процесу в умовах викликів сьогодення : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 12 лютого 2021 р.) Міжнародний гуманітарний дослідницький центр, м. Дніпро, Україна, pp. 148-150.

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Teaching History and Civics: Single or Integrated Courses In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 180-183. ISBN 978-966-644-588-2

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Integrated history teaching: approaches and problems In: Актуальні проблеми історичної освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18 березня 2021 року) ХДУ, м. Херсон, Україна, pp. 51-55. ISBN 978-617-7090-46-4

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Development of critical reading skills in based school students by means of the history textbook In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 203-205. ISBN 978-966-644-593-6

- Пометун, Олена Іванівна (2021) About current tasks of didactics and methodology in the context of europeanization of ukrainian education In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 314-315. ISBN 978-617692652-8

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Types of student activities in the context of the new state education standards In: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. Візаві, м. Умань, Україна, pp. 161-167.

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Analysis of an educational lesson Енциклопедія освіти. pp. 36-37.

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Civic and social competencies Енциклопедія освіти. pp. 172-173.

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Interactive teaching methods Енциклопедія освіти. pp. 417-418.

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Project method Енциклопедія освіти. p. 541.

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Activity approach Енциклопедія освіти. pp. 250-251.

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Case method of learning Енциклопедія освіти. pp. 919-920. ISSN ISBN 978-966-667-759-7

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2021) Active learning of history and civic education courses in the context of introduction of the state standard of basic secondary education Український педагогічний журнал, 4. pp. 106-115. ISSN 2411-1317

- Пометун, Олена Іванівна (2021) Organization of active learning of students of history and civic education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 53-54. ISBN 978-966-644-606-3

- Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2021) Open and closed questions in the development of critical thinking in students in history lessons Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Theory and Practice of Science: Key Aspects» (19-20.02.2021, Rome, Italy) (42). pp. 385-393. ISSN ISBN 978-88-32012-34-7

Пометун, Олена Іванівна and Гупан, Нестор Миколайович (2021) Methods of developing critical thinking of lyceum students in history lessons: a manual КОНВІ ПРІНТ, м. Київ, Україна. ISBN 978-617-7724-96-3

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) and Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705) (2021) Development of textbook on the integrated course in history and civic education for 5th grade Проблеми сучасного підручника (27). pp. 182-194. ISSN 2411-1309

- Пометун, Олена Іванівна and Сєрова, Галина Володимирівна (2021) How to teach students sustainable consumption In: Вектори модернізації економіки України в контексті сталого розвитку. Матеріали доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (20-21 травня 2021 р.) Волинський інститут ім. В. Липинського ПрАТ «ВНЗ «МАУП», м. Луцьк, Україна, pp. 192-195.

Р

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) The potential of public subjects in the implementation of civic education In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 189-191. ISBN 978-966-644-588-2

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Interdisciplinary model of school civic education In: International scientific and practical conference «Pedagogy and Psychology in the Modern World: the art of teaching and learning» : conference proceedings, February 26–27, 2021 Baltija Publishing, c. Riga, Latvia, pp. 150-154. ISBN 978-9934-26-041-4

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Terminological system of the new Standard of basic secondary education In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 квітня 2021 року, м. Запоріжжя) АА Тандем, м. Запоріжжя, Україна, pp. 79-81. ISBN 978-966-488-217-7

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Educational discussion as an effective means of developing a competent personality In: Особистість на шляху до духовних цінностей: інноваційна практика, набутий досвід: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (27-28 січня 2021 року) РОІППО, м. Рівне, Україна, pp. 113-115.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Issues of sustainable development in school civic education In: Вектори модернізації економіки України в контексті сталого розвитку. Матеріали доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (20-21 травня 2021 р.) Волинський інститут ім. В. Липинського ПрАТ «ВНЗ «МАУП», м. Луцьк, Україна, pp. 196-199.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Development of argumentation and discussion skills in students In: Сучасний педагог та теорія педагогіки, філологічні диспути та наука про мову: матеріали міжнародної спеціалізованої наукової конференції, м. Хмельницький, 19 лютого, 2021 р. Європейська наукова платформа, м. Вінниця, Україна, pp. 58-61. ISBN 978-617-7991-13-6

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) A new textbook for 5th grade: how to integrate historical and civic content In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 219-221. ISBN 978-966-644-593-6

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Types of student activities in civic education In: Розвиток професійних компетентностей учителів предметів суспільно-гуманітарного циклу в контексті впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти ХОІППО, м. Хмельницький, Україна, pp. 272-277. ISBN 978-617-7600-69-4

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Basic approaches in teaching students of civic and historical education in the adaptation cycle In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 242-243. ISBN 978-617692652-8

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) The main tasks of civic education as a component of the new standard of education In: Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» (13-15 травня 2021 року, м. Запоріжжя) Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Запоріжжя, Україна.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Formation of an innovative personality as a task of a new Ukrainian school In: Сучасні проблеми обдарованості особистості: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 трав. 2021 р.) Візаві, м. Умань, Україна, pp. 112-117.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2021) Civil education Енциклопедія освіти. pp. 174-175.

- Ремех, Тетяна Олексіївна and Пишко, О. Л. (2021) Formation of academic integrity of high school students as a pedagogical problem In: Академічна доброчесність: виклики сучасності : збірник наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 25.01 – 05.03.2021) Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці», Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського, Фундація ADD, м. Варшава, Польща, pp. 90-94.

- Ремех, Тетяна Олексіївна and Пишко, О. Л. (2021) The culture of academic honesty: what students think about it In: Академічна доброчесність: практичний досвід МАУП, м. Хмельницький, Україна, pp. 120-126.

С

- Сєрова, Галина Володимирівна (2021) Formation of ecological competence of schoolchildren: forms and methods of teaching In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання : зб. тез всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 157-160. ISBN 978–966–644–585–1

- Сєрова, Галина Володимирівна (2021) Didactic support for teaching students of sustainable consumption In: Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи. Матеріали доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (13-15 травня 2021 р.) Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, м. Запоріжжя, Україна.

- Сєрова, Галина Володимирівна (2021) How to provide climate education by means of an electronic textbook In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 227-229. ISBN 978-966-644-593-6

- Сєрова, Галина Володимирівна (2021) Formation of ecological competence of schoolchildren: forms and methods of teaching In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання : зб. тез всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 157-160. ISBN 978–966–644–585–1

- Сєрова, Галина Володимирівна (2021) Methods and means of implementing the cross-cutting content line "environmental security and sustainable development" In: Світ дидактики: дидактика в сучасному світі: зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 21-22 вересня 2021 р. / за наук. ред. докт. пед. наук, проф., академіка НАПН України О. Топузова; доктора пед. наук, професора О. Малихіна Людмила, м. Київ, Україна, pp. 221-223. ISBN 978-617-8071-10-3

- Сєрова, Галина Володимирівна (2021) Climate education of primary school students: forms and methods of teaching In: Науково-методичний супровід професійного розвитку педагогів у контексті реалізації концепції «Нова українська школа»: матеріали науково-практичної інтернет конференції (17 червня 2021 р., м. Луцьк) Волинський ІППО, м. Луцьк, Україна, pp. 47-51.

This list was generated on Sat Feb 4 05:41:46 2023 EET.