Browse by Scientific subject Digital Library NAES of Ukraine

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: В | Г | М | П | Р | С
Number of items: 63.

В

- Возна, Зоя Олександрівна (orcid.org/0000-0002-3242-3214) and Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Integrated courses in history and civic education for the 5th grade: theoretical and content analysis Український педагогічний журнал, 1. pp. 40-52. ISSN 2411-1317

Г

- Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705) (2022) Pedagogy of partnership as a special type of interaction between teacher and students In: Управління якістю освіти в умовах реалізації формули НУШ : зб. м-лiв наук.-практ. кoнференцiї ВIППO, м. Луцьк, Україна, pp. 70-74.

- Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705) (2022) Principles of integration of the content of history and civic education in the context of the requirements of the State Standard of Basic Secondary Education In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 122-124. ISBN 978-966-644-616-2

- Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705) (2022) Formation of the historical-pedagogical component of the general competence of future teachers of the higher school In: Світові виклики сучасній освіті: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Громадська організація «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», м. Умань, Україна, pp. 31-35.

- Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705) (2022) The issue of teacher training for the development of students' critical thinking In: Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 23 червня 2022 р. ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», м. Київ, Україна, pp. 116-121.

- Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705) (2022) Russian aggression as a factor of changes in the content of school history education in Ukraine In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 115-116. ISBN 978-966-644-627-8

- Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705) (2022) Highlighting the figure of Hryhoriy Skovoroda in school textbooks on the history of Ukraine annotation In: Історія та філософія освіти в Україні: до 300-річчя від дня народження Григорія Сковороди (1722-1794) : зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 135-138. ISBN 978-966-644-626-1

М

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2022) Interactive tasks as a factor in partnership pedagogy (on the example of the textbook O. Pometun, Yu. Malienko, T. Remekh "Exploring history and society". Integrated course. 5th grade) In: Педагогіка партнерства: реалії та перспективи : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конференції, присвяченої 104-й річниці від дня народження В. Сухомлинського, 11-12.10.2022 КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», м. Кропивницький, Україна, pp. 189-192.

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2022) Changes in historical narratives in the content of the updated program on the history of Ukraine 2022 (on the example of the 8th grade) In: Проблеми цивілізаційної суб’єктності України: місія науки і освіти : матеріали Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн конференції (Київ, 29 вересня – 1 жовтня 2022 року) Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 472-477.

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2022) Formation of key information and communication competence by means of the textbook of the integrated course for the 5th grade "Exploring history and society" (authors O. I. Pometun, Y. B. Malienko, T. O. Remekh) In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 149-151. ISBN 978-966-644-616-2

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2022) An integrative approach to teaching history in institutions of general secondary education In: Шості Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 03 червня 2022 року) ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 185-187.

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2022) Implementation of the ideas of pedagogy of the NUS partnership in the model curriculum "Exploring history and society. 5-6 grades (integrated course)" In: Управління якістю освіти в умовах реалізації формули НУШ : зб. м-лiв наук.-практ. кoнференцiї ВIППO, м. Луцьк, Україна, pp. 89-92.

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2022) The concept of «political culture». Comparativist discourse In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 159-160. ISBN 978-617-692-729-7

- Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236) (2022) Motivational content in the content of the textbook of the integrated course for the 5th grade "Exploring history and society" (the author's team O. I. Pometun, Yu. B. Malienko, T. O. Remekh) In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 117-118. ISBN 978-966-644-627-8

- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Features of working with material historical sources in history lessons in primary school In: Шості Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 03 червня 2022 року) ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 197-201.

- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Social advertising in times of war: peculiarities of coverage in history textbooks In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 291-295. ISBN 978-966-644-616-2

- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Working with historical sources as a means of forming students' media literacy In: Осінні наукові читання - 2022, XСVІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. – м. Луцьк, 5 вересня 2022 року el-conf.com.ua, м. Луцьк, Україна, pp. 138-141.

- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Methodical approaches to illustrating school history textbooks In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 164-167. ISBN 978-617-692-729-7

- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Peculiarities of using oral historical sources in history lessons In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 120-121. ISBN 978-966-644-627-8

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Features of the use of statistical sources in history lessons In: Шості Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 03 червня 2022 року) ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 201-205.

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Revealing the role of caricatures in information wars of the 20th and early 21st centuries. by means of a school history textbook In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 295-299. ISBN 978-966-644-616-2

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Advertising as a historical source: features of use in history lessons In: Осінні наукові читання - 2022, XСVІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. – м. Луцьк, 5 вересня 2022 року el-conf.com.ua, м. Луцьк, Україна, pp. 142-145.

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Peculiarities of using photography as a historical source in history lessons In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 167-171. ISBN 978-617-692-729-7

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Peculiarities of studying the history of everyday life in history lessons In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 118-119. ISBN 978-966-644-627-8

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Integrated teaching of history in 5th and 9th grades: state of implementation and prospective directions of research In: Пріоритетні напрями розвитку науки під час воєнного стану, XСIІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. - м. Одеса, 24 червня 2022 року el-conf.com.ua, м. Одеса, Україна, pp. 152-155.

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) A competent approach to the construction of integrated history tasks In: Modern research in world science. Proceedings of the 6th International scientific and practical conference. Lviv, Ukraine SPC "Sci-conf.com.ua", м. Львів, Україна, pp. 424-428. ISBN 978-966-8219-86-3

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) The study of history everywhere through the prism of a political anecdote In: «Неперервна освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети» (07 - 14 листопада 2022 року, м. Запоріжжя) Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, м. Запоріжжя, Україна.

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Working with historical maps as a means of forming the research competence of 5th-6th grade students in the conditions of mixed education In: Історико-краєзнавчі дослідження в умовах нової української школи: матеріали Всеукр. Наук.-практ. конф. (16 листопада 2022 року в режимі онлайн) Букрек, м. Чернівці, Україна, pp. 202-205.

- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) The use of political caricature of the late 19th and early 20th centuries in history lessons as a means of forming students' media literacy Ukrainian Educational Journal, 4. pp. 184-194. ISSN 2411-1317

Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186), Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) and Моцак, Світлана Іванівна (2022) We study history and society. Integrated course. : a textbook for the 5th grade of institutions of general secondary education Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-607-0

П

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) Updating the content of methodical teacher training in the context of the requirements of the New Ukrainian School In: Управління якістю освіти в умовах реалізації формули НУШ : зб. м-лiв наук.-практ. кoнференцiї ВIППO, м. Луцьк, Україна, pp. 170-174.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) Integrated courses as a promising direction for the development of the content of secondary education In: Шості Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 03 червня 2022 року) ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 248-252.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) Implementation of an integrated approach in the textbook on history and civic education in the 5th grade In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 308-311. ISBN 978-966-644-616-2

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) The new Ukrainian school is a transition to a new paradigm of education In: Світові виклики сучасній освіті: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Громадська організація «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», м. Умань, Україна, pp. 83-85.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) Integration of learning content as a tool for developing 21st century competencies in students In: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 18–23 серпня 2022 року) Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 723-727.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) From the experience of organizing extracurricular work with students who are outside of Ukraine In: Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: Електронний збірник матеріалів XII Міжнародних і XXIX Всеукраїнських педагогічних читань НУЧК імені Т. Г. Шевченка, м. Чернігів, Україна, pp. 40-42.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) Educational training as a leading form of professional development of teachers of secondary education in the context of the requirements of the New Ukrainian School In: Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 23 червня 2022 р. ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», м. Київ, Україна, pp. 302-307.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) Designing a textbook in the context of implementing the principles of partnership pedagogy In: Педагогіка партнерства: реалії та перспективи : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конференції, присвяченої 104-й річниці від дня народження В. Сухомлинського, 11-12.10.2022 КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», м. Кропивницький, Україна, pp. 244-248.

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) Actual challenges in the organization of active learning of students online in war conditions In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 206-209. ISBN 978-617-692-729-7

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) (2022) Methodological principles of interdisciplinary integration in the integrated course "Exploring history and society" In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 114-115. ISBN 978-966-644-627-8

- Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383) and Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705) (2022) Methodology for creating an integrated course on history and civic education for the 5th grade (on the example of the model program and textbook "Exploring history and society") Проблеми сучасного підручника (28). pp. 118-132. ISSN 2411-1309

Р

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2022) Development of citizenship of fifth-graders by means of an integrated course In: Особистість на шляху до духовних цінностей: інноваційна практика, набутий досвід: збірник матеріалів ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції РОІППО, м. Рівне, Україна, pp. 87-90.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2022) Development of students' cross-cutting skills in the adaptation cycle of the basic level of education In: Збірник матеріалів Другої міжнародної науково-практичної конференції «Світові виклики сучасній освіті», 22–24 лютого 2022 року Громадська організація «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», м. Умань, Україна, pp. 92-96.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Implementation of an integrated approach in model curricula of civic and historical education In: The 8th International scientific and practical conference “Topical issues of modern science, society and education” (February 26-28, 2022) SPC “Sci-conf.com.ua”, с. Kharkiv, Ukraine, pp. 566-568. ISBN 978-966-8219-85-6

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Implementation of the competence approach in teaching students in the New Ukrainian School In: Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали Міжн. наук.-практ. конф., (Тернопіль, 09-10 черв., 2022) Вид. центр ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 131-132.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Our war is me and my discipleship In: Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю. Шлях до серця дитини в травматичних ситуаціях життя: Електронний збірник матеріалів XII Міжнародних і XXIX Всеукраїнських педагогічних читань НУЧК імені Т. Г. Шевченка, м. Чернігів, Україна, pp. 91-93.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (2022) Professional image of a modern teacher In: Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 23 червня 2022 р. ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», м. Київ, Україна, pp. 337-340.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Peculiarities of assessment of education seekers in the course "Civic education" In: Шості Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 03 червня 2022 року) ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 261-263.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Active learning of students as a condition for the implementation of the integrated content of the course "Exploring history and society" In: Управління якістю освіти в умовах реалізації формули НУШ : зб. м-лiв наук.-практ. кoнференцiї ВIППO, м. Луцьк, Україна, pp. 93-95.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Study of human rights according to updated curricula for secondary education institutions In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Конституція України: держава і право в умовах воєнного стану»: Збірник матеріалів конференції, м. Київ, 28 червня 2022 р. Міжрегіональна Академія управління персоналом, м. Київ, Україна, pp. 16-21.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Organization of students' active activities using the textbook "Fundamentals of Law" In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 163-166. ISBN 978-966-644-616-2

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Implementation of the partnership pedagogics principles in school law education of students In: Педагогіка партнерства: реалії та перспективи : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конференції, присвяченої 104-й річниці від дня народження В. Сухомлинського, 11-12.10.2022 КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», м. Кропивницький, Україна, pp. 255-259.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Formation of the national identity of students as a task of civic education In: Проблеми цивілізаційної суб’єктності України: місія науки і освіти : матеріали Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн конференції (Київ, 29 вересня – 1 жовтня 2022 року) Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 558-564.

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Updating the content of the course "Civic education" in the context of armed conflict In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 237-241. ISBN 978-617-692-729-7

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) (2022) Methodological principles and technologies of integration of civic education and history in gymnasiums (Methodical principles and technologies of integrated teaching of history in gymnasiums). The most important scientific results of the conducted reseach In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 112-113. ISBN 978-966-644-627-8

- Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) and Пишко, О. Л. (2022) Conceptual principles and novelties of the State standard of basic secondary education In: Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: збірник тез наукових праць X Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» червня 2022 року) ГО «Міжнародний науковий центр розвитку науки та технологій», м. Прага, Чехія, pp. 58-62.

С

- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2022) Formation of ecological competence of citizens as a requirement of time In: Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали Міжн. наук.-практ. конф., (Тернопіль, 09–10 черв., 2022) Вид. центр ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 185-187.

- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2022) Implementation of the national idea in the content of school historical education In: Проблеми цивілізаційної суб’єктності України: місія науки і освіти : матеріали Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн конференції (Київ, 29 вересня – 1 жовтня 2022 року) Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 565-571.

- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2022) Actual issues of using materials of local history In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 169-171. ISBN 978-966-644-616-2

- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2022) Implementation of the principles of partnership pedagogy in the formation of students' environmental competence In: Управління якістю освіти в умовах реалізації формули НУШ : зб. м-лiв наук.-практ. кoнференцiї ВIППO, м. Луцьк, Україна, pp. 96-97.

- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2022) Updating the content of school history education in the context of European integration Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Спецвипуск, 2. pp. 111-115. ISSN 2311-5491

- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2022) Education for the sustainable development of 5-7 grade students in conditions of military aggression: didactic support In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 252-254. ISBN 978-617-692-729-7

- Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2022) The development of civic activity and patriotism of students in the lessons of subjects and courses in the civic and historical educational field In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 119-120. ISBN 978-966-644-627-8

This list was generated on Sat Feb 4 04:42:40 2023 EET.