- Бісіркін, П.М. (2001) Інформаційні технології та особистість учня молодших класів середньої загальноосвітньої школи. In: Інформатизація освіти України: стан, проблеми, перспективи . Айлант, м. Херсон, Україна, pp. 11-12.
Preview |
PDF
Bisirki_Xрс_tez-2001.pdf Download (51kB) |
Abstract
Невід’ємною закономірністю вивчення дидактичних умов для застосування засобів навчання та комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання (КОЗН), зокрема, є урахування особистісних якостей учня молодшої школи, рівня керівничої омпетентності вчителя в умовах навчального середовища у системі “учень-вчитель- засіб навчання”. Інформатизація освіти вимагає дидактико-методичного обґрунтування функцій нових інформаційних технологій на всіх етапах шкільної освіти, пошуків засобів форм їх реалізації, розробки науково- педагогічних основ навчальних комп’ютерних програм із ряду загальноосвітніх предметів.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання, початкові класи |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Відділ лабораторних комплексів засобів навчання |
Depositing User: | науковий співробітник Петро Михайлович Бісіркін |
Date Deposited: | 30 May 2014 08:03 |
Last Modified: | 30 May 2014 08:03 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4550 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |