Digital Library NAES of Ukraine

Технологія створення мотиваційного середовища у дистанційних курсах

- Лотоцька, Ю.М. (2013) Технологія створення мотиваційного середовища у дистанційних курсах Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції “Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі” . pp. 170-177.

[thumbnail of Lototska_dlcmotivaspects_2013.pdf]
Preview
PDF
Lototska_dlcmotivaspects_2013.pdf

Download (264kB)

Abstract

В статті презентовано авторський підхід створення мотивуючого впливу в дистанційному форматі. Використовано технологічно-проектувальну парадигму розвитку дорослих. Виділено ключові мотиваційні аспекти, що впливають на ефективність роботи з дистанційними курсами (на базі системи керування навчання Moodle), на прикладі власних розробок(дистанційний курс “Успіх”).

Item Type: Article
Keywords: дистанційний курс розвитку «Успіх», психологія життєвої успішності, мотиваційні аспекти у дистанційних курсах розвитку
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.7 Computer communication. Computer networks > 004.77 General networking applications and services
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of new information technologies of education
Depositing User: PhD Iunona Lototska
Date Deposited: 04 Feb 2014 19:35
Last Modified: 04 Feb 2014 19:35
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1511

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item