Use of morphonological knowledge in teaching children with severe speech disorders

- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704) (2023) Use of morphonological knowledge in teaching children with severe speech disorders In: Засоби і прийоми, які сприяють розвитку й комунікації педагогів та дітей з особливими освітніми потребами : матеріали Всеукр. наук.-пед. підвищення кваліфікації, 30 січня – 12 березня 2023 . Видавничий дім «Гельветика», м. Одеса, Україна, pp. 82-85. ISBN 978-617-554-120-3

[img] Text
Драгоманова_Рібцун.pdf - Published Version

Download (270kB)

Abstract

The theses highlight the specifics of using morphonological knowledge in teaching children with severe speech disorders.

Item Type: Book Section
Keywords: Children with severe speech disorders, methods of learning the native language, assimilation of morphonological knowledge
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 8 Language. Linguistics. Literature > 81 Linguistics and languages
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Department of speech therapy
Depositing User: Доктор філософії у галузі педагогіки Юлія Валентинівна Рібцун
Date Deposited: 13 Apr 2023 11:51
Last Modified: 13 Apr 2023 11:51
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/734850

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item