Items where Author is "Мороз, Петро Володимирович"
Article
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2024) Features of research activity of students in history in profile school Профільна середня освіта: виклики і шляхи реалізації: збірник матеріалів. pp. 119-123. ISSN 978-966-983-476-8
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2024) Formation of the content of educational components in the fields of civic and historical education in specialized secondary education Проблеми счасного підручника (32). pp. 133-148. ISSN 2411-1309
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) Integration of Everyday History into the School History Curriculum: The Research Aspect Проблеми сучасного підручника (30). pp. 86-101. ISSN 2411-1309
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) Features of Integrated Tasks Implementation in “Exploring History and Society” Integrated Course for Grades 5–6 Український педагогічний журнал, 3. pp. 205-216. ISSN 2411-1317
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) The role of school history education in the conditions of the Russian-Ukrainian war Теорія та методика навчання суспільних дисциплін (11). pp. 47-51. ISSN 2521-1927
- Гупан, Нестор Миколайович (orcid.org/0000-0001-8613-9705), Малієнко, Юлія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7124-8236), Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038), Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186), Пометун, Олена Іванівна (orcid.org/0000-0002-4602-6383), Ремех, Тетяна Олексіївна (orcid.org/0000-0002-5666-6640) and Сєрова, Галина Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9155-1550) (2023) Civic and historical educational branch Діагностика та компенсація освітніх втрат у загальній середній освіті України : методичні рекомендації. pp. 155-179. ISSN 978–966–644–736–7
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) The use of political caricature of the late 19th and early 20th centuries in history lessons as a means of forming students' media literacy Ukrainian Educational Journal, 4. pp. 184-194. ISSN 2411-1317
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Informational and methodological potential of photography as a historical source (on the example of the textbook "Exploring history and society") Проблеми сучасного підручника (29). pp. 137-153. ISSN 2411-1309
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Integrative history teaching in grades 5-9: state of practice and prospects Український педагогічний журнал, 3. pp. 66-77. ISSN 2411-1317
- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) and Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2020) Formation of research competence by the modern school textbook of history Проблеми сучасного підручника (24). pp. 142-162. ISSN 2411-1309
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Analysis of the state of use of historical sources in teaching history in high school Український педагогічний журнал, 4. pp. 142-153. ISSN 2411-1317
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Practical aspects of organizing research activities in the process of teaching history in secondary school Український педагогічний журнал, 4. pp. 99-109. ISSN 2411-1317
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Conceptual approaches to the design of a tutorial «The history of Ukraine in the sources» Problems of a Modern Textbook (21). pp. 261-270. ISSN 2411-1309
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2017) Use of advertising as a historical source in a school history textbook: methodology of work in the research-based study Problems of a Modern Textbook (18). pp. 105-117. ISSN 2411-1309, 2411-7420
- Мороз, Петро Володимирович and Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840) (2015) Discuss the trials of the modern textbook Комп’ютер у школі та сім’ї, 1. pp. 3-4. ISSN 2307-9851
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2015) The research approach implementation in the school textbook of history (exemplified by the textbook "World history. History of Ukraine" for the pupils of the 6th grade) Проблеми сучасного підручника (15). pp. 53-66. ISSN 2411-1309
- Мороз, Петро Володимирович (2014) Methodological aspects of the selection of the illustrative material for the school textbook of ancient history Проблеми сучасного підручника (14). pp. 459-476. ISSN ISBN 978-966-644-382-6
- Мороз, Петро Володимирович (2013) Використання карикатур в шкільному підручнику історії (методика роботи в умовах дослідницького навчання) Проблеми сучасного підручника, 1 (13). (In Press)
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2012) Еволюція змісту і структуришкільного підручника з історії стародавнього світу середини ХІХ – початку ХХ століття Проблеми сучасного підручника, 1 (12). pp. 179-188.
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2011) Проблеми змісту і структури шкільних підручників з історії стародавнього світу (30pті – кінець 80pх років хх століття) Проблеми сучасного підручника, 1 (11). 527 -537.
- Мороз, Петро Володимирович (2009) Курси за вибором в системі дослідницького навчання історії України в профільній школі Науковий вісник Миколаївського державного університету. - Випуск 24: Педагогічні науки.
- Мороз, Петро Володимирович (2008) Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії Історія в школах України, 9. pp. 11-15.
- Мороз, Петро Володимирович (2008) A way to develop pupils' ability to see problems (based on Ancient History) Історія в школах України, 11-12. pp. 15-20.
- Мороз, Петро Володимирович (2008) Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) Проблеми сучасного підручника (8). pp. 340-352.
- Мороз, Петро Володимирович (2007) Система завдань та запитань експериментального підручника історії стародавнього світу Проблеми сучасного підручника (7). pp. 252-261.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2007) The concept of the national curriculum in history Концептуальні засади сучасної шкільної історичної освіти. pp. 240-248.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186), Малій, Ольга Володимирівна and Чубукова, Тетяна Олександрівна (2002) The concept of historical education of secondary comprehensive 12-year school Історія в школі, 3. pp. 2-7.
Book Section
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Давиденко, Ігор Іванович (orcid.org/0009-0007-2015-492X) (2024) Project activity in the New Ukrainian School: from idea to implementation In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІV Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 21 березня 2024 р. . Видавничий дім «Освіта», м. Київ, Україна, pp. 60-62. ISBN 978-966-983-519-2
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2024) Peculiarities of coverage of everyday life in school history textbooks In: Сучасний підручник як засіб реалізації ідей Нової української школи: збірник матеріалів круглого столу, присвяченого пам’яті члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Біляєва О. М. (28 березня 2024 р., м. Київ) . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 89-94.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2024) Organization of research activities in history in the conditions of specialized training In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.) . ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 226-229. ISBN 978-617-7990-72-6
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2024) Working with static sources in history lessons as a means of forming students' key competencies In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.) . ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 230-233. ISBN 978-617-7990-72-6
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) Peculiarities of developing history research tasks for elementary school students In: Recent Trends in Science: Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, May 4-5, 2023 . FOP Marenichenko V.V., c. Dnipro, Ukraine, pp. 206-207. ISBN 978-617-8293-05-5
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) Media literacy of students: challenges and opportunities in the context of teaching history In: Розвиток науки та техніки в умовах воєнного стану, CXХIІІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. – м. Житомир, 3 травня 2023 року . El-conf.com.ua, м. Вінниця, Україна, pp. 176-179.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) Peculiarities of using photo documents when studying history at school In: Актуальні проблеми теорії та методики навчання історії: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 10 травня 2023 р.) . Запорізький національний університет, м. Запоріжжя, Україна, pp. 128-132.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) Research activity in the process of learning history in elementary school: conceptual foundations In: Актуальні проблеми сучасної науки та освіти: матеріали VІII Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 29-30 травня 2023 року . Львівський науковий форум, м. Львів, Україна, pp. 34-36.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) Integrated learning: challenges and opportunities In: Імплементація Державного стандарту базової середньої освіти: виклики, реалізація, перспективи : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (онлайн), 15 травня 2023 р. . КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР, м. Житомир, Україна, pp. 194-197.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) Assessment of students' educational achievements as a component of the history learning process In: Ways of Science Development in Modern Crisis Conditions: Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Internet Conference, June 8-9, 2023 . FOP Marenichenko V.V., с. Dnipro, Ukraine, pp. 281-282. ISBN 978-617-8293-06-2
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) The role of the teacher in the context of integrated history education In: Вектори розвитку науки та техніки під час воєнного стану, CXXV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція. – м. Київ, 29 травня 2023 року . El-conf.com.ua, м. Вінниця, Україна, pp. 161-163.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) Development of textbooks on the history of the ancient world (XIX-XX centuries): main stages In: New Trends in Science and Technology: Global Challenges. Abstracts of the 53th International scientific and practical conference . Myśl Naukowa, c. Warsaw, Poland, pp. 40-42. ISBN 978-8-3235-5526-1
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) Educational losses in Ukraine: analysis of challenges and ways of their compensation In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2023: горизонти інновацій : зб. матеріалів VІІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 25 травня 2023 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 174-177. ISBN 978-617-692-804-1
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) Causes of educational losses in Ukraine and ways of their recovery In: Сучасні виклики та актуальні проблеми науки, освіти, технологій і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Ізмаїл, 6 жовтня 2023 р.): у 2 ч. , 1 . ЦФЕНД, м. Ізмаїл, Україна, pp. 31-33.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) Photography as a means of learning the past: visualization of history in school In: Priority Areas of Modern Science. Abstracts of the 58th International scientific and practical conference . Primedia E-launch LLC, c. Chicago, USA, pp. 40-45. ISBN 978-1-6497-6322-8
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) Integrated learning as an educational strategy and technology In: Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти, технологій і суспільства: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Кропивницький, 29 листопада 2023 р.): у 3 ч. , 1 . ЦФЕНД, м. Кропивницький, Україна, pp. 54-56.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) Educational losses in Ukraine: causes, consequences and mechanisms for overcoming them In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 113-116. ISBN 978-966-644-753-4
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2023) Features of constructing integrated history tasks In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2023 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 92-93. ISBN 978-966-644-622-3
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Features of the use of statistical sources in history lessons In: Шості Ґеретівські читання: наукові статті, тези доповідей та інші матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 03 червня 2022 року) . ТОКІППО, м. Тернопіль, Україна, pp. 201-205.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Integrated teaching of history in 5th and 9th grades: state of implementation and prospective directions of research In: Пріоритетні напрями розвитку науки під час воєнного стану, XСIІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. - м. Одеса, 24 червня 2022 року . el-conf.com.ua, м. Одеса, Україна, pp. 152-155.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) A competent approach to the construction of integrated history tasks In: Modern research in world science. Proceedings of the 6th International scientific and practical conference. Lviv, Ukraine . SPC "Sci-conf.com.ua", м. Львів, Україна, pp. 424-428. ISBN 978-966-8219-86-3
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Revealing the role of caricatures in information wars of the 20th and early 21st centuries. by means of a school history textbook In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 295-299. ISBN 978-966-644-616-2
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Advertising as a historical source: features of use in history lessons In: Осінні наукові читання - 2022, XСVІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. – м. Луцьк, 5 вересня 2022 року . el-conf.com.ua, м. Луцьк, Україна, pp. 142-145.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) The study of history everywhere through the prism of a political anecdote In: «Неперервна освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети» (07 - 14 листопада 2022 року, м. Запоріжжя) , 5 (52). Комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, м. Запоріжжя, Україна.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2022) Working with historical maps as a means of forming the research competence of 5th-6th grade students in the conditions of mixed education In: Історико-краєзнавчі дослідження в умовах нової української школи: матеріали Всеукр. Наук.-практ. конф. (16 листопада 2022 року в режимі онлайн) . Букрек, м. Чернівці, Україна, pp. 202-205.
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Peculiarities of using photography as a historical source in history lessons In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 167-171. ISBN 978-617-692-729-7
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) (2022) Peculiarities of studying the history of everyday life in history lessons In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 118-119. ISBN 978-966-644-627-8
- Мороз, Петро Володимирович (2021) Integrating media education into the school history textbook as a means of forming students' critical thinking In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 139-141. ISBN 978-966-644-588-2
- Мороз, Петро Володимирович (2021) Peculiarities of students' media literacy formation by means of a school history textbook In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 168-170. ISBN 978-966-644-593-6
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Tasks of the school history textbook as a means of forming students' research competence In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 171-173. ISBN 978-966-644-593-6
- Мороз, Петро Володимирович (2021) From the experience of using maps in the school textbook "World History. History of Ukraine, 6th grade » In: Проблеми сучасного підручника: ключові компетентності та предметні навички: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Київ . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 43-44. ISBN 978-966-644-595-0
- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2021) Integrated tasks of the school history textbook as a means of forming students' competencies In: Проблеми сучасного підручника: ключові компетентності та предметні навички: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет конференції ( електронне наукове видання), 20-21 травня 2021 р. Київ. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 45-46. ISBN 978-966-644-595-0
- Мороз, Петро Володимирович (2021) Research approach to the organization of integrated history teaching In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: контроверзи сучасного наукового пізнання : зб. тез всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 140-142. ISBN 978–966–644–585–1
- Мороз, Петро Володимирович (2021) Using the social network Facebook for methodological support of history and law teachers and civic education in a pandemic In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) . Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 264-267. ISBN 978-617692652-8
- Мороз, Петро Володимирович (2021) Using the social network Facebook to provide methodological support to history, law and civic education teachers in a pandemic In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) . Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 264-267. ISBN 978-617692652-8
- Мороз, Петро Володимирович (2021) Integrated history teaching: challenges and challenges In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 57-58. ISBN 978-966-644-606-3
- Мороз, Петро Володимирович (2020) Peculiarities of integrating media education into the workshop "History of Ukraine in sources" In: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф. , 2 (21). Візаві, м. Умань, Україна, pp. 95-97.
- Мороз, Петро Володимирович (2020) The structure of research competence of high school students in history In: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 1(20): Сучасні проблеми обдарованості особистості: матеріали 1 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 травн. 2020 р.) . ВПЦ «Візаві», м. Умань, Україна, pp. 61-64.
- Мороз, Петро Володимирович (2020) Features of developing the ability to hypothesize in the process of teaching history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 108-110. ISBN 978-966-644-532-5
- Мороз, Петро Володимирович (2020) Analysis of the state of use of the research approach in the process history teaching in general secondary education institutions In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: здобутки і стратегії: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю . Видавництво «Авторитет» ФОП Курбанова Ю. В., м. Київ, Україна - м. Біла Церква, Україна, pp. 95-98. ISBN 978-966-97763-8-9
- Мороз, Петро Володимирович (2020) Research approach to designing a modern school history textbook and its online support site In: Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (10 червня 2020 року м. Херсон) , 1 . КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», м. Херсон, Україна, pp. 151-154.
- Мороз, Петро Володимирович (2020) Methodical ways of formation of research competence by means of a school history textbook In: Проблеми сучасного підручника: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (електронне видання), 28-29 травня 2020 р., м. Київ. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 60-62. ISBN 978-966-644-328-8
- Мороз, Петро Володимирович (2020) Working with historical sources as a means of forming research competence of academically able students In: Теорія і практика моделювання інноваційного розвитку профільного закладу загальної середньої освіти технічної спрямованості для академічно здібних учнів: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 54-56. ISBN 978-966-644-552-3
- Мороз, Петро Володимирович (2020) Features of using a political anecdote as a historical source in history lessons in high school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2020 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 55-56. ISBN 978-966-644-563-9
- Мороз, Петро Володимирович (2019) The system of research tasks of the workshop "History of Ukraine in the sources" as a means of forming the historical subject and key competences of senior pupils In: Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 18 квіт. 2019 р. Дидактика: теорія і практика . Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна.
- Мороз, Петро Володимирович (2019) Research activity of students in the process of teaching history: experience and perspectives In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 139-142. ISBN 978-966-644-492-5
- Мороз, Петро Володимирович (2019) Features of the methodical apparatus of the school textbook "Introduction to History" In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 82-83. ISBN 978-966-644-469-4
- Мороз, Петро Володимирович (2019) Methods of working with statistical materials in history lessons in high school In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, Суми, 28-29 березня 2019 р. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 43-46. ISBN 978-966-644-504-2
- Мороз, Петро Володимирович (2019) Practical aspects of the organization of research in the process of teaching history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи» . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 52-58. ISBN 978-966-644-512-7
- Мороз, Петро Володимирович (2019) Competent approach to monitoring and evaluating the academic achievement of students in history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 88-90. ISBN 978-966-644-508-0
- Мороз, Петро Володимирович (2019) Historical substantive competence of high school students: definitions and constituents In: Реалізація компетентнісно орієнтованого навчання в освіті: теоретичний і практичний аспекти: Зб. наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 4 листопада 2019 р.), м. Київ . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 211-214. ISBN 978-966-644-517-2
- Мороз, Петро Володимирович (2019) Developing the ability to work with photography as an independent historical source in the history lessons at the Lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2019 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 135-136. ISBN 978-966-644-524-0
- Мороз, Петро Володимирович (2018) Competency-activity approach to building a system of tasks of the school textbook of history In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 114-115.
- Мороз, Петро Володимирович (2018) Features of the organization of research activities of students in the process of teaching history in school. In: Робота з науково обдарованою молоддю: проблеми та перспективи. Збірник матеріалів міжнародної науково-методичної конференції (Київ, 17-19 квітня 2018 року) . НПУ імені М.П.Драгоманова, м. Київ, Україна, pp. 102-105.
- Мороз, Петро Володимирович (2018) Methodical approaches to the design of the workshop "History of Ukraine in the sources" In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 146-147.
- Мороз, Петро Володимирович (2018) Component of the research competence of the student of the senior classes (on the example of teaching history) In: Abstracts of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference "Theory and Methods of Formation of Civic Competence of Senior Students in the Conditions of Innovative Development of a Modern Gymnasium": Kyiv, October 18, 2018 . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 32-34.
- Мороз, Петро Володимирович (2017) Research tasks as a means of forming the subject competence of students in world history lessons In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 95-96. ISBN 978-966-644-398-5
- Мороз, Петро Володимирович (2016) Competency-activity approach to construction research tasks in history In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 132-133. ISBN 978-966-644-398-5
- Мороз, Петро Володимирович (2015) The conceptual foundations of research activity in the process of studying world history at the primary school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 184-185. ISBN 978-966-644-398-5
Book
Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2023) The role of photography as a source of information in history and civic education lessons . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 81-87. ISBN 978-966-644-737-4
Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186), Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) and Моцак, Світлана Іванівна (2022) We study history and society. Integrated course. : a textbook for the 5th grade of institutions of general secondary education . Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-607-0
Мороз, Петро Володимирович, Мороз, Ірина Володимирівна and Власов, Віталій Сергійович (2021) History of Ukraine in sources: workshop . КОНВІ ПРІНТ, м. Київ, Україна. ISBN 978-617-7724-89-5
Мороз, Петро Володимирович (2019) World History. History of Ukraine (integrated course): a textbook for the 6th grade of general secondary education . Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-502-8
Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Research activity of students in the process of studying world history in primary school . ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», м. Київ, Україна. ISBN 978-617-7724-15-4
Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Introduction to history: a textbook for the 5th grade of general secondary education . Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-472-4
Мороз, Петро Володимирович (2012) Дослідницька діяльність учнів в процесі навчання історії України . Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-238-6
Мороз, Петро Володимирович (2007) Ancient world history . Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-130-3
Булда, Анатолій Андрійович (orcid.org/0000-0001-9355-3592), Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2007) Methodical principles of textbook formation with History of the Ancient World. Educational and methodological manual . Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-660-381-7
Teaching Resource
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2024) Practice of integrated teaching of history students in grades 5-6: methodical recommendations [Teaching Resource]
Other
- Пометун, Олена Іванівна, Ремех, Тетяна Олексіївна, Гупан, Нестор Миколайович, Мороз, Петро Володимирович, Мороз, Ірина Володимирівна, Кришмарел, В. Ю., Малієнко, Юлія Борисівна and Мацейків, Тетяна Іванівна (2020) Analytical note "On the state of online learning of history students during quarantine in Ukraine (March-May 2020)" Педагогічна думка, м. Київ, Україна.