- Тукало, С.М. (orcid.org/0000-0002-6268-1185) and Ейсмонт, А. В. (orcid.org/0009-0009-7635-8379) (2024) Artificial intelligence in the educational process of institutions of general secondary education: the relevance of the problem In: Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану : збірник матеріалів. Звітна наукова конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України, 23 лютого 2024 р., м. Київ . ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 153-154. ISBN 978-617-8330-25-5
Text
Тукало С.М., Ейсмонт А.В._звітна 2024.pdf - Published Version Download (1MB) |
Abstract
Artificial intelligence opens up new opportunities for teachers who have many tasks and responsibilities, such as evaluating students' work or keeping track of their progress. The use of artificial intelligence allows teachers to work more efficiently and save time. For example, artificial intelligence systems can automatically check student work and assign grades, freeing teachers from this routine task.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |