- Шпарик, Оксана Михайлівна (2017) Differentiated Instruction in the USA: lessons for Ukraine In: Транснаціональний розвиток освіти та медицини: історія, теорія, практика, інновації: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 60-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського . Укрмедкнига, м. Тернопіль, Україна, pp. 222-223.
Preview |
Text
Тези_Тернопіль 2017_Диференціація навчання у США - уроки для України.pdf Download (64kB) | Preview |
Abstract
The theses outline the strategies that American educators use to effectively implement DI into educational practice. They also identify promising avenues to implement the American experience of differentiating learning into the Ukrainian educational system.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | differentiated instruction, USA, Ukraine, general secondary education |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.9 Dissemination of ideas Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute of Pedagogics > Department of Comparative Pedagogy |
Depositing User: | Оксана Михайлівна Шпарик |
Date Deposited: | 06 Feb 2019 18:43 |
Last Modified: | 06 Feb 2019 18:43 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/714432 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |