- Штома, Л.Н. (2012) Моральне самовдосконалення в історії педагогічної етики Традиційні цінності українського народу у виховному процесі сучасної гімназії : зб. матеріалів наук.-методол. семінару, 27 лют. 2012р. . pp. 42-47.
Preview |
PDF
Моральне_самовдосконалення_стаття2_Умань.pdf - Published Version Download (247kB) |
Abstract
Однією з провідних тем морально-філософської рефлексії в історії етики загалом і в педагогічній етиці зокрема є питання морального самовдосконалення. Вона набуває неабиякого значення, оскільки сам процес навчання, насамперед, як здобування нових знань, умінь до певної міри є розвитком, самовдосконаленням розумових, вольових, емоційно-почуттєвих, фізичних здібностей учня, студента.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | мораль, самовдосконалення, педагогічна етика, педагогічна майстерність |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.9 Dissemination of ideas Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education |
Divisions: | Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department |
Depositing User: | Юлія Грищенко |
Date Deposited: | 07 Nov 2014 16:46 |
Last Modified: | 07 Nov 2014 16:46 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6775 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |