Digital Library NAES of Ukraine

Науково - методологічні засади педагогічного проектування навчального процесу з використанням віртуальних лабораторних робіт

- Жук, Ю.О. (2010) Науково - методологічні засади педагогічного проектування навчального процесу з використанням віртуальних лабораторних робіт In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України 25 березня 2010 року . ІІТЗН НАПН України , м.Київ, Україна, pp. 66-67. ISBN 2076-8184

[thumbnail of Науково_-_методологічні_засади_педагогічного_проектування.pdf] PDF
Науково_-_методологічні_засади_педагогічного_проектування.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (58kB) | Request a copy

Abstract

Проектування навчально-виховного процесу з предметів природничо-математичних дисциплін, де програмою навчання передбачено виконання лабораторних і практичних робіт, не може здійснюватися без урахування тих відмінностей у діяльності суб’єктів навчання, які обумовлені особливостями «віртуальних лабораторій» і «лабораторій віддаленого доступу».

Item Type: Book Section
Keywords: Науково - методологічні засади, педагогічне проектування навчального процесу
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Відділ лабораторних комплексів засобів навчання
Depositing User: доцент Ю.О. Жук
Date Deposited: 12 Jul 2012 13:03
Last Modified: 06 Oct 2015 10:47
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/630

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item