- Науменко, О.М. (2013) Мультимедіа і якість хімічної освіти In: Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності . Національний авіаційний університет, м.Київ, Україна, pp. 54-55.
| ![[thumbnail of Науменко_тези_конференція_НАУ_2013.pdf]](https://lib.iitta.gov.ua/style/images/fileicons/application_pdf.png) Preview | PDF Науменко_тези_конференція_НАУ_2013.pdf - Published Version Download (75kB) | 
Abstract
При вивченні хімії у школі одним із найбільш складних завдань, що виникають перед вчителем, – це ознайомлення учнів з реальними сучасними досягненнями хімічної науки та їх практичним застосуванням у виробництві або побуті. Складність завдання обумовлена перш за все обмеженими можливостями обладнання шкільних хімічних лабораторій, використанням певних хімічних елементів і сполук, у тому числі й таких, що становлять загрозу здоров’ю учасників навчального процесу. Одним із варіантів вирішення вказаної проблеми є застосування у навчальному процесі засобів мультимедіа, що дозволяє суттєво поповнити перелік засобів унаочнення і проілюструвати теоретичні питання хімічним експериментом.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
|  | View Item | 

