Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці

- Корольов, Д.К. (2013) Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. VI. Психологія обдарованості. (9). pp. 46-61.

[img]
Preview
PDF
korolyov_st3.pdf

Download (364kB)

Abstract

У статті поданий аналіз теоретичних підходів до розробки проблеми освіти обдарованих. Визначено головні характеристики освітнього середовища для обдарованих учнів та студентів. Обговорюються концептуальні засади подальших досліджень.

Item Type: Article
Keywords: освітнє середовище, освіта обдарованих учнів та студентів, розвиток обдарованості
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.8 Methodology > 001.89 Organization of science and scientific work
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of giftedness
Depositing User: провідний науковий співробітник Дмитро Костянтинович Корольов
Date Deposited: 11 Feb 2014 07:20
Last Modified: 21 Mar 2018 10:24
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1723

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item