- Гриценчук, О.О. (2013) Підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТ у моніторингових дослідженнях міжнародної програми PISA In: Педагогічна компаративістика-2013: трансформації в освіті зарубіжжя та український контент: матеріали науково-практичного семінару . Інститут педагогіки НАПН України, Київ, Україна, pp. 176-177.
Preview |
PDF
Тези_Порів_пед_студ_2013.pdf Download (105kB) |
Abstract
Загальний підхід програми PISA до розуміння важливості вивчення і висвітлення спектру проблем стосуються впровадження ІКТ у освіту, які реалізується завдяки моніторинговим дослідженням та відображений у аналітичних документах програми.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | Міжнародна програма оцінювання навчальних досягнень учнів PISA, моніторінг, ІК-компетентність учнів. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій |
Depositing User: | c.н.с. О.О. Гриценчук |
Date Deposited: | 22 Oct 2013 12:54 |
Last Modified: | 22 Oct 2013 12:54 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1134 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |