Моральне самовдосконалення в історії педагогічної етики

- Штома, Л.Н. (2012) Моральне самовдосконалення в історії педагогічної етики Традиційні цінності українського народу у виховному процесі сучасної гімназії : зб. матеріалів наук.-методол. семінару, 27 лют. 2012р. . pp. 42-47.

[img]
Preview
PDF
Моральне_самовдосконалення_стаття2_Умань.pdf - Published Version

Download (247kB)

Abstract

Однією з провідних тем морально-філософської рефлексії в історії етики загалом і в педагогічній етиці зокрема є питання морального самовдосконалення. Вона набуває неабиякого значення, оскільки сам процес навчання, насамперед, як здобування нових знань, умінь до певної міри є розвитком, самовдосконаленням розумових, вольових, емоційно-почуттєвих, фізичних здібностей учня, студента.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: мораль, самовдосконалення, педагогічна етика, педагогічна майстерність
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.9 Dissemination of ideas
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department
Depositing User: Вероніка Губчик
Date Deposited: 07 Nov 2014 16:46
Last Modified: 07 Nov 2014 16:46
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6775

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item