Підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТ у моніторингових дослідженнях міжнародної програми PISA

- Гриценчук, О.О. (2013) Підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТ у моніторингових дослідженнях міжнародної програми PISA In: Педагогічна компаративістика-2013: трансформації в освіті зарубіжжя та український контент: матеріали науково-практичного семінару Інститут педагогіки НАПН України, Київ, Україна, pp. 176-177.

[img]
Preview
PDF
Тези_Порів_пед_студ_2013.pdf

Download (105kB)

Abstract

Загальний підхід програми PISA до розуміння важливості вивчення і висвітлення спектру проблем стосуються впровадження ІКТ у освіту, які реалізується завдяки моніторинговим дослідженням та відображений у аналітичних документах програми.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Міжнародна програма оцінювання навчальних досягнень учнів PISA, моніторінг, ІК-компетентність учнів.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій
Depositing User: н.с. О.О. Гриценчук
Date Deposited: 22 Oct 2013 12:54
Last Modified: 22 Oct 2013 12:54
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1134

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item