- Співаковський, О.В., Алфьорова, Л.М. and Алфьоров, Є.А. (2012) Досвід впливу інформаційно-комунікаційної інфраструктури ХДУ на рівень підготовки майбутніх провідних фахівців у галузі ІТ Комп'ютер у школі та сім'ї, 5. pp. 13-15.
Preview |
PDF
statya.pdf Download (288kB) |
Abstract
Стаття присвячена аналізу досвіду роботи інформаційно-комунікаційної інфраструктури Херсонського державного університету. У ній розкриваються основні напрями роботи вищого навчального закладу у сфері інформаційно-комунікаційних технологій, описуються найбільш популярні сервіси і ресурси академічного напряму, які були розроблені й упроваджені на базі університету. Демонструється важливе значення безпосередньої участі студентів — майбутніх провідних фахівців ІТ технологій у реалізації проектів різного масштабу. Описується вплив активної співпраці з ІТ компаніями на рівень підготовки студентів та їх подальше працевлаштування. Окреслюється низка існуючих проблем.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Інформатизація, ринок праці, мотивація, досвід, ІТ компанії, сервіси, ресурси, навчальний процес. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) > 004.91 Document processing and production Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Department of informatization of educational institutions |
Depositing User: | пров.н.с. Ю.Г. Носенко |
Date Deposited: | 02 Apr 2013 14:36 |
Last Modified: | 10 Apr 2018 10:32 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/860 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |