Digital Library NAES of Ukraine

The introduction of the blended model of training future psychologists in the system of postgraduate education

- Брюховецька, О. В. (2014) The introduction of the blended model of training future psychologists in the system of postgraduate education In: Психолого-педагогічне забезпечення модернізації післядипломної педагогічної освіти в умовах змін: всеукр. наук. практ. інтернет-конф . Державний вищий навчальний заклада "Університет менеджменту освіти" НАПН України, м. Київ, м. Донецьк, Україна.

[thumbnail of Упровадження очно дистан.моделі.pdf]
Preview
PDF
Упровадження очно дистан.моделі.pdf

Download (204kB) | Preview

Abstract

The theses presented educational technology blended learning. The features of the implementation of the blended model of training future psychologists in post-graduate teacher education.

Item Type: Book Section
Keywords: future psychologists, blended learning, postgraduate teacher education
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: State institution of higher education «University of educational management» > Інститут менеджменту та психології
Depositing User: кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та практичної психології ІМП ДВНЗ УМО НАПН України Олександра Вікторівна Брюховецька
Date Deposited: 23 Feb 2015 09:24
Last Modified: 23 Feb 2015 09:24
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8382

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item