- Смульсон, Марина Лазарівна (2013) Проблеми сучасної психології, 1 (3). pp. 10-15. ISSN 2310-4368
Preview |
PDF
pspz_2013_1_4.pdf Download (225kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження проблеми розвитку інтелекту дорослих. Проаналізовано місце розвитку в системі споріднених психологічних понять. Виділені сучасні підходи до тлумачення категорії розвитку. Показано специфіку розвитку інтелекту в дорослому віці. Розглянуто гетерохронію розвитку в дорослому віці, регрес як розвиток, а також критеріальну основу розвитку – появу новоутворень як результат так званої праці саморозвитку. Описано сучасні психолого-педагогічні підходи до навчання дорослих, які ґрунтуються на закономірностях розвитку в цьому віці нових компетенцій і метакогніцій (залучення учнів до планування та імплементації власної учіннєвої діяльності, підхід до досвіду дорослого учня як до навчального ресурсу тощо).
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Ключові слова: розвиток, інтелект, метакогніції, дорослий вік, ментальна модель світу. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of general and ethnic psychology |
Depositing User: | Завідувачка лабораторії нових інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України Марина Лазрівна Смульсон |
Date Deposited: | 16 Jan 2015 13:17 |
Last Modified: | 16 Jan 2015 13:17 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7804 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |