- Гриценчук, О.О. (2014) Медіаграмотність як складова ІК-компетентності учнів: досвід Бельгії. In: Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності . НАУ, м.Київ, Україна.
Preview |
PDF
Гриценчук-тези_НАУ 2014.pdf Download (67kB) | Preview |
Abstract
Компетентісне спрямування освіти сьогодні є одним із напрямів освітньої політики як у європейських країнах, так і в Україні. Інформаційно-комунікаційна компетентність (ІК-компетентність) визначається міжнародною та вітчизняною педагогічною спільнотою однією з ключових компетентностій, якої має набути учень у процесі навчання.Медіаграмотність (Media literacy), одна із складових ІК-компетентності, визначається як: навички і знання, що дозволяють ефективно і безпечно використовувати засоби масової інформації. Медіа-грамотність надає можливість здійснювати усвідомлений вибір, зрозуміти сутність змісту і сервісів, та використовувати повний спектр можливостей, що пропонують нові комунікаційні технології
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | Медіаграмотність, ІК-компетентність учнів,загальна середня освіта Бельгії. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій |
Depositing User: | c.н.с. О.О. Гриценчук |
Date Deposited: | 06 Jan 2015 10:48 |
Last Modified: | 06 Jan 2015 13:34 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7665 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |