- Кравчина, О.Є. (2014) Формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів середньої школи у Чеській Руспубліці In: Педагогічна компаративістика – 2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст . Педагогічна думка, Інститут педагогіки НАПН України, pp. 182-184. ISBN 978-966-644-365-9
Preview |
PDF
Тези-Кравчина-2014-Комп..pdf Download (93kB) | Preview |
Abstract
Проблема формування ІКТ-компетентності на рівні початкової освіти на даний час є актуальною для України, оскільки володіння сучасними ІКТ технологіями є основою грамотності сучасної людини. Ми вже існуємо в інформаційному суспільстві, де кожна людина, в тому числі і учень кожен день стикається з великим обсягом інформації з різних джерел. В той же час швидкий розвиток інформаційних технологій та впровадження їх у повсякденне життя відображаються також на розвитку особистості дитини, яка приходить до школи вже на практиці знайома з сучасними технологіями передачі та обробки інформації. Не кажучи вже про те, що застосування засобів ІКТ в шкільній практиці це вже невід’ємна частина сучасної освіти. Відповідно, виникає необхідність у формуванні інформаційної компетентності не тільки вчителів, але й учнів.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |