- Коневщинська, О.Е. (2014) Формування ІКТ-компетентності викладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (42). pp. 20-32. ISSN 2076-8184.
Preview |
PDF
1117-4042-1-PB.pdf - Published Version Download (224kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентностіу категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | Формування ІКТ-компетентності, викладачі-тьютори, ресурсні центри дистанційної освіти |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design |
Depositing User: | к пед н С М Іванова |
Date Deposited: | 05 Jan 2015 16:12 |
Last Modified: | 25 Nov 2017 18:08 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7606 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |