- Гриб'юк, О.О. (orcid.org/0000-0003-3402-0520) and Мельник, М.В. (orcid.org/0009-0007-7206-5750) (2025) Space Path game design technologies using game design-oriented approaches In: Фундаментальна основа стратегічно важливих напрямів діяльності ЗВО у творчих математичних здобутках університетської молоді: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених . ХНАДУ, м. Харків, Україна, pp. 201-204.
![]() |
Text
Гриб'юк-Мельник-Харків-2025+.pdf - Published Version Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (357kB) | Request a copy |
Abstract
The relevance of this work is determined by the popularisation of computer games as a leisure activity. The more the industry develops, the higher the expectations for games become, so it is necessary to understand how to create a high-quality game that will serve as an example for new projects. The aim of the research is to develop 2D and 3D computer games in accordance with the principles of visualisation and game environment design, taking into account game design-oriented approaches.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |