Digital Library NAES of Ukraine

Features of development and pedagogical support of children with cochlear implants

- Жук, В.В. (orcid.org/0000-0001-8183-5250) and Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2025) Features of development and pedagogical support of children with cochlear implants In: Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених . Вид-во Хортицької національної академії, м. Запоріжжя, Україна, pp. 51-52. ISBN 978-617-7929-19-1

[thumbnail of Збірник тез 10-11.04.2025-52-53.pdf] Text
Збірник тез 10-11.04.2025-52-53.pdf - Published Version

Download (204kB)

Abstract

In Ukraine, as in the whole world, more and more children with hearing impairments are becoming users of cochlear implantation systems. This is a special category of children, diverse in the nature and degree of manifestation of educational difficulties and needs that must be taken into account and met when working with such children. Children with cochlear implants receive education in special institutions and institutions with inclusive education. Teachers who work with them in various institutional settings need knowledge about cochlear implantation and mastery of modern effective technologies of pedagogical support of such children, because the final result of the implantation intervention depends on the quality of such support.

Item Type: Book Section
Additional Information: Збірник містить тези доповідей учасників VІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених «Освітні і культурно-мистецькі практики в контексті інтеграції України у міжнародний науково-інноваційний простір в умовах воєнного часу», приуроченої до Дня науки в Україні та організованої науково-педагогічним колективом Хортицької національної академії у співпраці з українськими і зарубіжними партнерами. Опубліковані тези доповідей розкривають специфіку й інноваційний досвід розв’язання актуальних проблем освітніх і культурно-мистецьких практик у глобальному громадянському суспільстві з урахуванням наукових досліджень і практичної діяльності у галузях початкової освіти, корекційної педагогіки, спеціальної психології, фізичної терапії, ерготерапії, соціальної роботи та соціальної педагогіки, сучасних тенденцій розвитку мистецтва, дизайну, соціально-гуманітарних наук, менеджменту та туризму. Збірник адресовано науково-педагогічним працівникам, аспірантам, студентам і широкому колу фахівців суспільно-гуманітарного профілю. Редакційна колегія може не поділяти концептуальні ідеї авторів та інтерпретаційні підходи, репрезентовані у змісті тез. Відповідальність за достовірність поданих матеріалів, наведених цитат, статистичних та емпіричних даних несуть учасники та їхні наукові керівники згідно з юридичними й етичними нормами академічної доброчесності.
Keywords: children with hearing impairments, users of cochlear implant systems, children with cochlear implants, technologies of pedagogical support for children with cochlear implants, pedagogical support
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Department of education of children with sensory development disorders
Depositing User: Зав.від. С.В. Литовченко
Date Deposited: 21 Jul 2025 18:15
Last Modified: 21 Jul 2025 18:15
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/746107

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item