- Таранченко, О.М. (orcid.org/0000-0002-5908-3475) (2025) Conceptual clusters of inclusive education: rethinking for implementation in the post-war period In: Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти : матеріали VІ Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції, 26–31 березня 2025 року, м. Київ, Україна.
![]() |
Text
vi-vseukrayinska-mizhgaluzeva - naukovo-praktichna-onlayn-konferenciya-ukrayinske-suspilstvo - u-perspektivah-rozvitku - istorichniy - socialno-politichniy - osvitno-pedagogichniy-aspekti_publications-1266-1277.pdf - Published Version Download (343kB) |
Abstract
The article analyzes the main conceptual clusters (value-based, organizational-structural and technological-content) and key approaches to inclusive education, which should be transformed in a certain way in the post-war period. The need to rethink the inclusive paradigm is emphasized, taking into account current challenges, when the main goal is to restore the education system for children who survived the war. In particular, changes should occur in approaches to organizing the educational environment, the educational process and supporting children with special educational needs.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Additional Information: | У збірник увійшли статті й тези учасників VІ Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції «Українське суспільство у перспективах розвитку: історичний, соціально-політичний, освітньо-педагогічний аспекти», у межах ХVІ Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти–2025», у яких автори висвітлюють питання переосмислення та повернення історії України й просування її на світовому рівні; визначення актуальних проблем розвитку українського суспільства на принципах свободи, рівності, поваги до людської гідності, дотримання прав людини і верховенства права; актуалізують освітньо-педагогічні тенденції вдосконалення національної освіти; окреслюють напрями розвитку обдарованих дітей і юні в умовах боротьби за незалежність і цілісність України. Видання рекомендовано для науковців, керівників і представників освітніх закладів, інститутів післядипломної освіти, педагогічних працівників усіх ланок системи освіти. Статті подано в авторській редакції (збережено авторські мову й граматику). Автори опублікованих матеріалів несуть відповідальність за точність наведених фактів, цитат, посилань на джерела тощо. |
Keywords: | nclusive education, children with special educational needs, inclusive education approaches, inclusive educational environment, support |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Department of education of children with sensory development disorders |
Depositing User: | Зав.від. С.В. Литовченко |
Date Deposited: | 18 Jul 2025 12:08 |
Last Modified: | 18 Jul 2025 12:08 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/746102 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |