- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2025) Methods of assessing the quality of professional training based on digital platforms Інноваційна професійна освіта. Розвиток професійної освіти в умовах війни, повоєнного відновлення та євроінтеграції України: матеріали XІХ Всеукраїнської науково-практичної (звітної) конференції Інституту професійної освіти НАПН України, 1 (22). pp. 719-729. ISSN 2786-619Х
![]() |
Text
Konf_2025_IPO-719-729.pdf Download (674kB) |
Abstract
The digital transformation of vocational education requires new approaches to assessing the quality of skilled workers’ training. The article analyses modern assessment methods based on digital vocational training platforms, including automated monitoring systems, learning analytics and adaptive assessment technologies. Particular attention is paid to personalised feedback, digital footprint analysis and the use of artificial intelligence to improve the educational process. Recommendations for the effective implementation of digital platforms to improve the quality of professional training are offered.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |