- Лузан, П.Г. (orcid.org/0000-0002-8853-9275) (2024) Basic quality assessment criteria pedagogical research In: Інноваційна професійна освіта. Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти в контексті глобальних і національних викликів: матеріали VІ Всеукраїнського науково-практичного семінару , 7 (20). ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 166-175. ISBN 978-617-8167-20-2
Text
Лузан_Zbirnik seminar PHD 2024.pdf - Published Version Download (496kB) |
Abstract
In the article, based on the generalization of scientific approaches to determining the methodological, scientific, theoretical and practical value of scientific pedagogical research, a set of criteria and indicators for evaluating its quality was substantiated. The logical stages of pedagogical research are characterized. The main functional and didactic means of expressing logical connections in a scientific text are given as indicators of the level of textual value of pedagogical research.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |