- Остапенко, А. (orcid.org/0000-0002-2669-7227) (2024) Factors influencing the assessment of digital skills among higher education faculty in a technology-driven environment In: Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: збірник тез доповідей VІІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару, (м. Глухів, 8 листопада 2024 р.) . Глухівський НПУ ім. О. Довженка, м. Глухів, Україна, pp. 164-165.
Text
Текст_тези.pdf - Published Version Download (401kB) |
Abstract
The thesis presents the findings of a study highlighting the significance of continuous professional development in digital technologies for educators. The availability of modern equipment, regular training, and the integration of technology into curricula contribute to enhancing teachers' digital literacy. Moreover, the study reveals a direct correlation between the level of technological infrastructure in institutions and the digital skills of educators.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |