- Чекстере, Оксана Юріївна (orcid.org/0000-0003-2435-3831) (2024) The influence of the educational environment on the creative productivity of younger schoolchildren In: Функціонування творчого мислення в умовах інформаційної невизначеності: матеріали ХХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23 травня 2024 року . Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 127-132.
Text
Тези_ВПЛИВ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ТВОРЧУ ПРОДУКТИВНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.pdf Download (571kB) |
Abstract
Junior school age is a period of the most intensive development and expansion of various types of creative activity, which becomes more conscious and stable in terms of aesthetic feelings, ideas, assessments and beliefs. At this time, children continue to actively learn sensory experience, improve their ability to use various means of expression and familiar materials to create their own works. They also continue to discover the beauty of the surrounding world and form their aesthetic "picture of the world".
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |