- Сороко, Н.В. (orcid.org/0000-0002-9189-6564) (2024) Monitoring the development of STEAM education through the analysis of the activity of teachers in the European Schoolnet Academy In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.) . ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 331-336. ISBN 978-617-7990-72-6
Text
Comparative_2024_soroko.pdf - Published Version Download (811kB) |
Abstract
The purpose of the study is to find out the state of development of STEAM education through the analysis of the activity of teachers of general secondary education institutions in Massive open online courses (English: Massive open online course, MOOS) dedicated to STEAM topics.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |