- Чертов, В.І. (orcid.org/0009-0004-2031-4979) (2023) Strategies and challenges of adult continuing education under martial law: Ukraine's experience Seventy-ninth economic and legal discussions. Series: Social sciences and humanities.
Text (Цифрова трансформація освіти в Україні стала необхідністю не лише через військовий конфлікт, але й у контексті глобальних трендів та загальнодержавної політики щодо цифрової трансформації. Уряд передбачив ряд завдань щодо підвищення рівня цифрової грамотн)
Стратегії та виклики неперервної освіти дорослих в умовах воєнного стану - досвід України.ТЕЗ.pdf - Published Version Download (230kB) |
Abstract
The theoretical analysis of digital transformation in education should be used in the context of global trends in increasing the level of digital literacy of the Ukrainian population. The article discusses the strategies and challenges of continuing adult education under martial law, as well as the development of digital education during military conflict. It is noted that digital education in Ukraine, even in the context of military operations, serves as a tool for ensuring continuing adult education and improving their digital literacy.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |