- Андрос, Мирослав Євгенійович (orcid.org/0000-0002-6651-1853) (2023) Digital storytelling as methodical support for blended learning In: Система наступності у розвитку професійної мобільності майбутніх педагогів : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, (м. Біла Церква, 27 квітня 2023 р.) . Комунальний заклад Київської обласної ради «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», м. Біла Церква, Україна, pp. 36-40.
Text
Андрос_Сторітеллінг.pdf Download (231kB) |
Abstract
Educational material, presented in the form of an interesting and exciting story, promotes the development of personal qualities, demonstrates the uniqueness of the imagination of each student of education, allows to show activity and creativity. Since in today's educational environment, learners spend a lot of time both online and offline during distance and blended learning, real communication becomes an art that needs to be taught. Digital perception and perception of information is a challenge for the modern educational process; acquisition of digital competences by both students and teaching staff is an urgent need of the hour. The "digital storytelling" method is one of the ways to develop modern digital competencies.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |