- Майборода, Людмила Анатоліївна (orcid.org/0000-0003-4869-7786) and Майборода, Оксана Анатоліївна (orcid.org/0000-0002-5671-7401) (2022) Analysis of the relevance of blended learning in the professional training of future specialists In: Інноваційна професійна освіта. – Випуск 1(2). – Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (29 квітня, 17-20 травня 2022 р.) . ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 159-162. ISBN 978-617-8117-08-5
Text
Mayboroda_ZV_2022.pdf Download (235kB) |
Abstract
The article is devoted to the analysis of the relevance of blended learning in the training of future professionals. The authors highlight statistical data on the dynamics of the topic of blended learning in Ukraine, based on the analysis of queries in Google Trends and Google Scholar. There is a need to study the methods of organizing independent work of future professionals in blended learning.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |