- Коркішко, І. А. (2021) Advantages and disadvantages of using virtual reality in general secondary education institutions (foreign experience) In: Звітна науково-практична конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України : матеріали науково-практичної конференції (11 лютого 2021 р., м. Київ) . Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 54-55. ISBN 978-617-95182-1-8
Text
тези_звітна2021_Коркішко.pdf - Published Version Download (116kB) |
Abstract
Virtual reality (VR) systems in education are a new approach to the presentation and assimilation of scientific and methodological information in educational institutions. VR users can work in unique experimental laboratories, build three-dimensional diagrams and conduct chemical experiments, observe and even participate in historical events, visit space, go on a trip to anywhere in the world; to be in different cities and countries and interact with each other in the scientific sphere, to observe experiments together and to take part in scientific developments.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |