- Чекстере, Оксана Юріївна (orcid.org/0000-0003-2435-3831) (2019) Gender peculiarities of motivation to study at the school of senior preschool children In: Зб. наук. праць «ΛΌГOΣ» з матеріалами міжнародної науково–практичної конференції (м. Вінниця, 15 квітня, 2019 р.) , 2 . ГО Європейська наукова платформа, м. Вінниця, Україна, pp. 15-18. ISBN 978-617-7171-80-4
Text
Тези_ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ.pdf Download (492kB) |
Abstract
The gender approach to learning is one of the components of a person-centered approach to learning, a set of methods, techniques, learning and education tools aimed at helping children feel comfortable in an educational institution, to cope with all the difficulties of socialization. Particular requirements are imposed on a teacher who works with six-year-olds.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |