- Махомета, Т.М. (orcid.org/0000-0003-4825-4707), Вакалюк, Тетяна Анатоліївна (orcid.org/0000-0001-6825-4697) and Тягай, І.М. (orcid.org/0000-0002-4360-7553) (2018) Information and communication technologies of teaching analytical geometry and linear algebra of future teachers of physics and computer science Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (67). pp. 173-186. ISSN 2076-8184
Other (pdf)
2156-11061-1-PB.pdf Download (638kB) |
Abstract
У статті запропоновано шляхи впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання дисципліни «Аналітична геометрія та лінійна алгебра» майбутніх учителів фізики, інформатики. Висвітлено актуальність та досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання, інноваційні підходи до організації навчального процесу у вищій школі. Визначено види інформаційно-комунікаційних технологій навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри у педагогічному університеті. Розглянуто можливості використання мережевих технологій у процесі навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри, з’ясовано переваги їх використання для аудиторної та позааудиторної роботи студентів. Продемонстровано способи організації навчальної діяльності студентів з використанням прикладного програмного забезпечення для здійснення ними самоперевірки правильності виконання завдань. Висвітлено форму інтерактивного навчання із використанням ППЗ Gran 3D, що ефективно впливає на підготовку майбутніх учителів. Висвітлено переваги використання мобільних технологій для здійснення перевірки знань студентів. Зазначено особливості використання мобільних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів фізики, інформатики. Зокрема, наведено приклад перевірки знань студентів, використовуючи програму «Plickers», що дає можливість швидко оцінити рівень знань студентів. На прикладах продемонстровано різні способи використання інформаційно-комунікаційних технологій, використання яких у традиційному навчання сприяє активізації пізнавальної діяльності студентів, мотивує їх до самостійної роботи. Зазначено, що навчальний процес із використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання активізує навчально-пізнавальну діяльність студентів, сприяє розвитку творчих здібностей та лідерських якостей, формує самостійність у здобутті нових знань.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |