- Науменко, О.С. (2011) Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України - Т.:VI. Психологія обдарованості – Вип. 6. . pp. 115-125. ISSN 2072 - 4772
Preview |
PDF
науменко_2011.pdf Download (135kB) |
Abstract
Стаття присвячена проблемі Я-концепції особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями, особливо зважаючи на те, що обдаровані діти переживають різноманітні труднощі, серед яких і труднощі зв’язані з формуванням Я-концепції (занижена або завищена самооцінка, що блокує реалізацію внутрішнього потенціалу).
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |