- Гурлєва, Т.С. (orcid.org/0000-0002-6518-5216) (2018) Dialogicality as a high-priority quality of personal interaction in a modern school In: Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, Київ) . ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», м. Київ, Україна, pp. 63-66. ISBN 978-617-571-157-6
Preview |
Text
Hurlyeva_T_(2018)_Dialohichnist_jak_priorytetna_kharakterystyka_osobystisnoyi_vzayemodiyi_u_suchasnij_shkoli.PDF Download (2MB) | Preview |
Abstract
The pedagogy of partnership is declared as one of the principes of the New Ukrainian school. The this materials on the standpoints of humanistic psychology dwell on the significance and the specific features of interaction in a modern school: between teachers and pupils, parents and teachers and of communication among pupils and also all the participants of educational process as subjects of communication.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |