- Грунтова, Т.В. (2018) Use of elements of the mobile information and educational environment in the study of physics of foreign students New computer technology (16). pp. 205-210. ISSN 2309-1460
Preview |
Text
205-210_Hruntova.pdf - Published Version Download (864kB) | Preview |
Abstract
я. Метою дослідження є підготовка іноземних громадян до вивчення дисциплін природничого циклу у складі основних навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Завдання дослідження: розробка способів застосування технології мобільного навчання у процесу підготовки студентів-іноземців. Об’єктом дослідження є навчання фізики студентів-іноземців. Предметом дослідження є використання елементів мобільного інформаційно- освітнього середовища у навчанні фізики студентів-іноземців. Запропоновано доповнити QR-кодами формулювання основних фізичних законів та понять, умови задач для самостійного розв’язування та контрольні запитання посібника з фізики для студентів-іноземців. Встановлено, що використання мобільних ІКТ сприяє доступності, індивідуалізації, оптимізації навчання, створює умови для активної та успішної академічної діяльності студентів-іноземців, підвищує ефективність навчання, допомагає вирішити проблему самостійної роботи іноземних громадян. Результати дослідження планується використовувати під час розробки методичних матеріалів для самостійної роботи студентів-іноземців.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |