Digital Library NAES of Ukraine

The Experience of Using Cloud Services for the Formation of Professional Competences of a Mathematics Teacher

- Попель, М.В. (2017) The Experience of Using Cloud Services for the Formation of Professional Competences of a Mathematics Teacher In: Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» . ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 310-313.

[thumbnail of Popel_Nauk_mol2017.pdf]
Preview
Text
Popel_Nauk_mol2017.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Освітні кваліфікаційні вимоги щодо підготовки вчителів за кордоном передбачають обов’язкове ознайомлення з основами психології та педагогіки. Психолого-педагогічний блок базової підготовки вчителів має на меті забезпечити набуття студентами (протягом принаймні двох семестрів) психологічних та педагогічних знань, які є основою для подальшої вчительської підготовки, професійної орієнтації.

Item Type: Book Section
Keywords:
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 51 Mathematics
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of Cloud-Oriented Systems and Artificial Intelligence in Education
Depositing User: Андрій Миколайович Стрюк
Date Deposited: 03 Mar 2018 12:17
Last Modified: 03 Mar 2018 16:39
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710178

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item