- Малицька, І.Д. (2014) Підходи щодо формування ІК-компетентності у школах Великої Британії Дев’ята міжнародна конференція «Нові інформаційні технології в освіті для всіх» (ITEA-2014) . (Submitted)
PDF
Малицька_Ірина_Дмитрівна_ITEA.pdf Restricted to Repository staff only until April 2015. Download (121kB) | Request a copy |
Abstract
На основі аналізу міжнародних документів Європейського Союзу, державних освітніх документів Великої Британії, аналітичних матеріалів визначено підстави, які обумовили впровадження у Національний курикулум нового предмету «Комп’ютинг» замість предмету «Інформаційні і комунікаційні технології» (ІКТ). Наголошено, що на процес реформування системи освіти Великої Британії впливають бізнес структури країни, які формують сучасний і майбутній ринок праці.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | ІК-компетентність, реформування системи освіти, Велика Британія, зарубіжний досвід |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education |
Divisions: | Institute for Digitalisation of Education > Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій |
Depositing User: | старший науковий співробітник Ірина Дмитрівна/І.Д. Малицька |
Date Deposited: | 24 Nov 2014 11:24 |
Last Modified: | 03 Oct 2015 17:54 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7085 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |