- Біла, І.М. (2013) Вивчення конструкторської творчості дошкільників Проблеми емпіричних досліджень в психології : матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції . pp. 160-165.
Preview |
PDF
9а_Copy.pdf Download (139kB) |
Abstract
Дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. В роботі проаналізовано наукові праці з проблем конструкторської діяльності, творчого конструювання, поглиблено знання про дитячу творчість, творче конструювання дошкільників крізь призму системно-стратегіальної концепції, визначено психолого-педагогічний підхід до вивчення, аналізу та організації творчого конструювання у дошкільному віці, починаючи від зародження творчих ідей, закінчуючи їх втіленням. У результаті теоретичного та емпіричного дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з’ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Визначено ефективні діагностично-розвивальні засоби творчого конструювання у дошкільному віці та критерії, рівні його розвитку
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | дошкільник, конструювання, творчі мисленнєві тенденції, творчий процес, дослідження творчого конструювання. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of creativit |
Depositing User: | Професор Ірина Миколаївна Біла |
Date Deposited: | 05 Nov 2014 09:02 |
Last Modified: | 05 Nov 2014 09:02 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6732 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |