Економічна культура в гендерному вимірі

- Говорун, Т.В. (2013) Економічна культура в гендерному вимірі Наука і освіта. Психологія, 7. pp. 34-40.

[img] Microsoft Word
Одеса.doc

Download (150kB)

Abstract

Аналізуються причини диференціації економічного статусу чоловіків і жінок. На основі результатів пілотажного дослідження студентської молоді показана орієнтація дівчат на економічне самоствердження в мікроекономічному середовищі,а юнаків в макросоціумі,а також прихильність обох до традиційних статевих стереотипів. Низький рівень матеріальних домагань жінок,включно з професійними, мотивований соціалізованою установкою на фінансову верховенство чоловіків. Розвиток ринкової економіки ставить задачу більшого включення молоді ,і в першу чергу жінок, в професійне підприємництво,використовуючи потенціальні можливості позитивної психології.

Item Type: Article
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 305 Gender studies
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of social psychology
Depositing User: Professor Tamara Hovorun
Date Deposited: 30 Oct 2014 14:11
Last Modified: 30 Oct 2014 14:11
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6684

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item