- Говорун, Т.В. (2013) Економічна культура в гендерному вимірі Наука і освіта. Психологія, 7. pp. 34-40.
Microsoft Word
Одеса.doc Download (150kB) |
Abstract
Аналізуються причини диференціації економічного статусу чоловіків і жінок. На основі результатів пілотажного дослідження студентської молоді показана орієнтація дівчат на економічне самоствердження в мікроекономічному середовищі,а юнаків в макросоціумі,а також прихильність обох до традиційних статевих стереотипів. Низький рівень матеріальних домагань жінок,включно з професійними, мотивований соціалізованою установкою на фінансову верховенство чоловіків. Розвиток ринкової економіки ставить задачу більшого включення молоді ,і в першу чергу жінок, в професійне підприємництво,використовуючи потенціальні можливості позитивної психології.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 305 Gender studies |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of social psychology |
Depositing User: | Professor Tamara Hovorun |
Date Deposited: | 30 Oct 2014 14:11 |
Last Modified: | 30 Oct 2014 14:11 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6684 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |