Digital Library NAES of Ukraine

Cучасні форми комунікативної взаємодії у педагогічному процесі: європейський досвід

- Малицька, І.Д. (2012) Cучасні форми комунікативної взаємодії у педагогічному процесі: європейський досвід In: Матеріали науково-практичного семінару "Педагогічна компаративістика-2012: аспект обдарованості" . ТОВ "Інформаційні системи", Інститут педагогіки, Інститу обдарованої дитини НАПН України.

[thumbnail of Seminar_comparative_Malitskaya.pdf] PDF
Seminar_comparative_Malitskaya.pdf
Restricted to Registered users only

Download (83kB) | Request a copy

Abstract

Одним із пріоритетів Стратегії «Європа 2020», затвердженої у березні 2010 року країнами-членами Європейського Союзу є розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) як основи цифрової європейської економіки. З огляду на цей установчий документ в системах освіти як країн Європи, так і в Україні, підтримується впровадження і використання ІКТ на всіх рівнях загальної середньої школи з метою отримання учнями необхідної цифрової грамотності, відповідних умінь та навичок, їх відповідної підготовки до життя у сучасному суспільстві.

Item Type: Book Section
Keywords: загальна середня школа, інформаційно-комунікаційні технології, освітні спільноти, зарубіжний досвід
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Інформаційно-аналітичний відділ педагогічних інновацій
Depositing User: старший науковий співробітник Ірина Дмитрівна/І.Д. Малицька
Date Deposited: 16 Jul 2012 09:05
Last Modified: 03 Oct 2015 20:36
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/656

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item