Digital Library NAES of Ukraine

Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого покоління

- Гриб'юк, О.О. (2014) Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого покоління International scientific-practical conference of teachers and psychologists “Science of future” the 5th of March, 2014. Prague (Czech Republic) (1). pp. 190-207. ISSN 9785437903193

[thumbnail of Грибюк_материалы-конгресса-европейских_психолог-педагогов+.pdf]
Preview
PDF
Грибюк_материалы-конгресса-европейских_психолог-педагогов+.pdf - Published Version

Download (650kB)

Abstract

Інформаційно-комунікаційні технології є засобом для інтелектуального розвитку дітей, але їх використання в навчальних закладах потребує ретельної організації праці вчителя та учнів на уроках і чітко спланованого режиму роботи адміністрації школи в цілому. Основними факторами пагубного впливу на користувача є фіксоване положення сидячи протягом тривалого часу, вплив електромагнітного випромінювання монітора, навантаження на зір, перевантаження суглобів кисті. Тривале використанням монітора супроводжується тривалим напруженням зорового аналізатора людини, що функціонує в специфічних умовах зовнішнього середовища: розпізнавання на освітленому екрані на невеликій відстані повідомлення у вигляді маленьких знаків. Періодичне переведення погляду на клавіатуру, текст, розташований на столі, пов’язується з роботою органів зору уже в інших умовах освітлення приміщення, тому особливо напружуються органи зору. Робота з використанням інформаційно-комунікаційних технологій пов’язана з нервово-емоційним напруженням, а статичне робоче положення тіла супроводжується тривалим напруженням м’язів плечового поясу, що суттєво відрізняється від положення тіла на звичайних уроках.

Item Type: Article
Keywords: інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютерний зоровий синдром, проблеми провокації епілептичних нападів, синдром зап’ястного каналу, синдром хребта, дихальний синдром, судинний синдром, інтернет-залежність, інтелектуальний розвиток, психічні проблеми, навчально-виховний заклад
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Відділ інформатизації навчально-виховних закладів
Depositing User: Старший науковий співробітник О.О. Гриб'юк
Date Deposited: 07 Oct 2014 15:35
Last Modified: 29 Oct 2015 05:41
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6439

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item