- Гриб'юк, О.О. (2014) Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого покоління International scientific-practical conference of teachers and psychologists “Science of future” the 5th of March, 2014. Prague (Czech Republic) (1). pp. 190-207. ISSN 9785437903193
Preview |
PDF
Грибюк_материалы-конгресса-европейских_психолог-педагогов+.pdf - Published Version Download (650kB) |
Abstract
Інформаційно-комунікаційні технології є засобом для інтелектуального розвитку дітей, але їх використання в навчальних закладах потребує ретельної організації праці вчителя та учнів на уроках і чітко спланованого режиму роботи адміністрації школи в цілому. Основними факторами пагубного впливу на користувача є фіксоване положення сидячи протягом тривалого часу, вплив електромагнітного випромінювання монітора, навантаження на зір, перевантаження суглобів кисті. Тривале використанням монітора супроводжується тривалим напруженням зорового аналізатора людини, що функціонує в специфічних умовах зовнішнього середовища: розпізнавання на освітленому екрані на невеликій відстані повідомлення у вигляді маленьких знаків. Періодичне переведення погляду на клавіатуру, текст, розташований на столі, пов’язується з роботою органів зору уже в інших умовах освітлення приміщення, тому особливо напружуються органи зору. Робота з використанням інформаційно-комунікаційних технологій пов’язана з нервово-емоційним напруженням, а статичне робоче положення тіла супроводжується тривалим напруженням м’язів плечового поясу, що суттєво відрізняється від положення тіла на звичайних уроках.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |