Соціально-економічна ефективність освітнього маркетингу в управлінні ПТНЗ

- Кубська, Лариса Іванівна (2013) Соціально-економічна ефективність освітнього маркетингу в управлінні ПТНЗ In: XII Педагогічні читання, присвячені пам"яті В.П.Жука . "Сполом", м.Львів, Україна, pp. 105-110.

[img]
Preview
PDF
тези013_жук_).pdf - Published Version

Download (115kB)

Abstract

Упровадження в управління ПТНЗ маркетингових стратегій дозволить якісно змінити процес і по-новому підійти до розробки плану маркетингової діяльності, сформувати нове інформаційно-освітнє середовище завдяки інтеграції зусиль інженерно-педагогічного колективу і засобів ІКТ.

Item Type: Book Section
Keywords: управління ПТНЗ, маркетингові стратегії,маркетингова діяльність, інформаційно-освітнє середовище.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Lviv's Scientifical and Practical Center of Institute of Vocational Education of National Pedagogic Sciences Academy of Ukraine > Department of Vocational Education Economics
Depositing User: науковий співробітник відділу економіки ПТО Л. І. Кубська
Date Deposited: 30 Sep 2014 15:49
Last Modified: 30 Sep 2014 15:49
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6368

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item