Digital Library NAES of Ukraine

Стан і перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні ПТНЗ

- Кубська, Лариса Іванівна (2013) Стан і перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні ПТНЗ In: Педагогіка і психологія професійної освіти: науковий пошук, проблеми, перспективи . ЛНПЦ, м. Львів, Україна, pp. 94-95.

[thumbnail of стан_і_перспективи_тези2013.pdf]
Preview
PDF
стан_і_перспективи_тези2013.pdf - Published Version

Download (258kB)

Abstract

Визначено можливості оптимізувати процес обміну інформацією, зменшити обсяг роботи адміністратора системи освіти, підняти на якісно новий рівень ділове спілкування, приймати ефективні управлінські рішення, здійснювати моніторинг навчальних досягнень учнів, кадрового потенціалу, покращити імідж ПТНЗ.

Item Type: Book Section
Keywords: Управління ПТНЗ, інформаційно-комунікаційі технології, ефективність управління, навчально-виховний процес, навчально-виробничий процес
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Lviv's Scientifical and Practical Center of Institute of Vocational Education of National Pedagogic Sciences Academy of Ukraine > Department of Vocational Education Economics
Depositing User: науковий співробітник відділу економіки ПТО Л. І. Кубська
Date Deposited: 29 Sep 2014 14:32
Last Modified: 29 Sep 2014 14:32
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6356

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item