- Панасенко, Наталія Миколаївна and Войтович, Марія Володимирівна (2010) Особливості мотиваційних компонентів та рівня конфліктної компетентності у випускників школи-інтернату Материали за 6-а международна научна практична конференция, «Образование и наука 21 век», - 2010. Том 15. Психология и социология. pp. 31-37. ISSN ISBN 978-966-8736-05-6
Preview |
PDF
Панасенко_Войтович_(2010)_ОСОБЛИВОСТІ_МОТИВАЦІЙНИХ_КОМПОНЕНТІВ_ТА_РІВНЯ_КОНФЛІКТНОЇ_КОМПЕТЕНТНОСТІ_У_ВИПУСКНИКІВ_ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ.pdf - Published Version Download (44MB) |
Abstract
В статті наведено порівняльний аналіз результатів досліджень мотиваційних компонентів та рівня конфліктної компетентності у випускників школи-інтернату з поглибленим вивченням іноземних мов I-III ступеныв для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (Київська область), проведених у 2009 та 2010 роках з метою виявлення тенденцій розвитку мотиваційних і комунікативних компонентів професійного самоусвідомлення випускників.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | мотиваційні компоненти, рівень конфліктної компетентності |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 8 Language. Linguistics. Literature > 81 Linguistics and languages |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of developmental psychophysiology |
Depositing User: | інженер-програміст Сергій Петрович Осипенко |
Date Deposited: | 12 Jan 2015 15:57 |
Last Modified: | 12 Jan 2015 16:06 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5991 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |