- Романова, Г.М. (2014) Особливості підготовки педагогів професійного навчання до проектування інноваційних технологій In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання . Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 114-115.
Preview |
PDF
Звітня_конф_тези_-Романова.pdf Download (204kB) |
Official URL: http://ipto_info@ukr.net
Abstract
У статті обґрунтовано, що у підготовці педагогів до дидактичного проектування, зокрема проектування інновацйних навчальних технологій, саме суб’єктно-продуктивний підхід здатний забезпечити втілення унікального досвіду саморозвитку педагога у продуктах діяльності, створити умови для його самоактуалізації та рефлексії.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | педагог, професійне навчання, проектування, інноваційна технологія. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology |
Depositing User: | професор Г.М. Романова |
Date Deposited: | 07 Jul 2014 06:04 |
Last Modified: | 07 Jul 2014 06:04 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5603 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |