Digital Library NAES of Ukraine

Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем

- Биков, В.Ю. and Жук, Ю.О. (2003) Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем Збірник наукових праць: Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти, 1 (5). pp. 64-77.

[thumbnail of Bykov7-2003.pdf]
Preview
PDF
Bykov7-2003.pdf - Published Version

Download (143kB)

Abstract

Сучасний рівень науки і техніки формує технологічне та інформаційне середовище, в якому існує людина, впливає на відносини між людиною і навколишнім природним та соціальним середовищем, визначає рівень можливостей людини на конкретному етапі науково-технічного прогресу. Аналіз стану та тенденцій розвитку соціуму надає можливість прогнозувати подальший розвиток системи освіти, структура, склад і характер діяльності якої повинні відповідати науковим, технологічним і соціальним цілям і умовам розвитку суспільства та внутрішнім цілям і потребам самої системи освіти.

Item Type: Article
Keywords: моделювання навчального середовища, педагогічні системи
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of Computer-oriented systems of education and research
Depositing User: н.с. З.В. Савченко
Date Deposited: 25 Jan 2012 14:13
Last Modified: 06 Oct 2015 10:23
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/505

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item